QUÈ M'OFEREIX?

COBERTURES

PREGUNTES FREQÜENTS

Una assegurança per a mòbils i tauletes de protecció flexible i digital

Amb la nova Assegurança El meu Mòbil Santander tindràs la cobertura per al teu mòbil o tauleta que necessites amb un preu a la teva mida. Sense límit d'antiguitat del dispositiu.1 Podràs assegurar el teu mòbil o tauleta davant la ruptura de la pantalla i, addicionalment, segons la modalitat contractada, davant de furt, robatori, altres danys accidentals o caiguda de líquids.2

Una assegurança flexible i digital que t'ofereix en totes les seves modalitats:

  • Verificació digital del dispositiu a través del teu mòbil per a la contractació.
  • Obertura de sinistres a través de l'aplicació.
  • Sense franquícia.
  • Sense carència a l'entrada en vigor de les cobertures.
  • Inclou cobertures com ara el furt del dispositiu en la modalitat Plus.

I, a més, amb un exclusiu servei d'assistència:

  • Amb més de 1.000 punts de reparació.
  • Horari d'atenció: de dilluns a divendres de 10h a 20h i dissabtes i diumenges de 10h a 18h.

Descobreix més

Si ets client, fes clic i calcula la teva assegurança de mòbil.

Tria la gamma que més s'adapti a tu

Podràs triar entre aquestes modalitats per assegurar el mòbil o la tauleta en funció de les cobertures que necessitis:


ESSENCIAL

AMPLIADA

PLUS

Ruptura de pantalla

Robatori

x

Furt

x

x

Qualsevol dany accidental

x

x

Descobreix més

Si ets client, fes clic i calcula la teva assegurança de mòbil.

Dubtes comuns dels usuaris sobre l'assegurança mòbil

Des de quan estic cobert? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

El teu mòbil o tauleta estarà protegit des del moment en què es validi el dispositiu, es cobri la prima i hagis presentat la factura de compra del dispositiu. L'assegurança es renova automàticament cada 12 mesos després de la data de contractació, llevat que s'hagi manifestat el desig de finalització de l'assegurança amb un termini d'antelació al venciment de l'assegurança d'un mes.

On té cobertura la meva assegurança? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Les garanties de l'assegurança s'ofereixen amb exclusivitat en el territori nacional espanyol i cobreixen fins a un màxim de 90 dies consecutius a l'estranger, en cas de viatge o desplaçament de l'Assegurat. Amb aquesta limitació temporal, el dispositiu queda cobert a tot el món, no obstant això, qualsevol reparació o substitució es realitzarà únicament en territori espanyol.

És obligatori disposar de factura de compra del dispositiu per contractar? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Sí, cal disposar de factura de compra del dispositiu que es vulgui assegurar. Per fer-ho, el procés de contractació et permetrà adjuntar-ne una fotografia o bé pots enviar una còpia vàlida del document a l'adreça electrònica clientes@tusegurodigital.santandervidaygenerales.es.

És condició indispensable facilitar la factura de compra del dispositiu per atendre el sinistre. En cas contrari, el sinistre serà rebutjat.

Què he de fer en cas de sinistre? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

1. Comunicar el sinistre, tan aviat com te n'assabentis, a través del telèfon 91 955 28 70, enviant un correu electrònic a siniestros@tusegurodigital.santandervidaygenerales.es, des de l'aplicació o web privada de Banco Santander, accedint a l'assegurança visible a la posició global o als teus productes contractats i seguir les instruccions que s'hi indiquen. Es desplegarà un formulari on l'assegurat podrà annexar tota la documentació requerida per tramitar el sinistre.

2. Per garantir que tramitem el sinistre tan ràpid com puguem, un cop comunicat rebràs instruccions de com procedir en funció del dispositiu mòbil assegurat.

3. Informació necessària que ha de subministrar l'assegurat per a la tramitació del sinistre:

  • La factura de compra del dispositiu mòbil assegurat.
  • Qualsevol altra informació o document addicional que consideris necessari o que et sol·licitin per a la tramitació adequada del sinistre.
  • En cas de ruptura: dades de contacte i adreça de recollida del dispositiu mòbil assegurat.
  • En cas de robatori o furt:
    • Denúncia davant l'autoritat competent, fent-hi constar el robatori o furt del dispositiu mòbil assegurat, amb detall de marca, model i IMEI, i les circumstàncies del sinistre.
    • Autorització a la companyia asseguradora per procedir a tramitar el bloqueig de l'IMEI associat al dispositiu mòbil assegurat.

Quants sinistres l'any cobreix l'assegurança? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Per a la modalitat Essencial, el nombre de sinistres l'any és 1. Per a les modalitats Ampliada i Plus, el nombre de sinistres l'any és de 2.

Què s'entén per robatori o furt? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Hi ha robatori quan el dispositiu és sostret il·legítimament amb ús de violència sobre les persones o força sobre les coses.
Hi ha furt quan el dispositiu és sostret il·legítimament sense ús de violència sobre les persones o força sobre les coses.

Què passa per la garantia del fabricant? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

La Companyia Asseguradora realitzarà els encàrrecs de reparació a serveis tècnics degudament autoritzats, que pot no ser el servei tècnic oficial del fabricant, per la qual cosa l'Assegurat podria perdre com a conseqüència de la reparació, la garantia que ofereix el fabricant del dispositiu assegurat. En aquestes situacions, la Companyia Asseguradora obtindrà prèviament la conformitat de l'Assegurat abans d'autoritzar la reparació i l'Assegurat, si vol, podrà renunciar a la reparació.

Què passa si hi ha una concurrència d'assegurances? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Si l'Assegurat disposa d'altres contractes que cobreixen la mateixa garantia afectada pel sinistre, subscrites amb diferents companyies asseguradores, l'Assegurat haurà de comunicar a cadascuna d'elles l'existència de les pòlisses restants, indicant el nom de les entitats asseguradores respectives, i correspondrà a cada entitat indemnitzar el dany produït només en proporció a la mateixa suma assegurada de manera que el total no superi la quantia del dany.

Descobreix més

Si ets client, fes clic i calcula la teva assegurança de mòbil.

Preguntas frecuentes

    On té cobertura la meva assegurança? Des de quan estic cobert?

Assegurança El meu mòbil Santander

Icon / check Created with Sketch. Pots contractar-la per a dispositius nous i antics.

Icon / check Created with Sketch. Sense franquícies ni carències.

Icon / check Created with Sketch. Inclou protecció per furt en la modalitat Plus.

Et pot interessar

×
${loading}
×