Parlem?
Si en vols més informació, apropa’t a qualsevol de les nostres oficines.
La pòlissa PY per a autònoms i pimes és una assegurança de crèdit de la companyia asseguradora Solunion. En contractar l'assegurança, per obtenir la protecció hauràs de censar a la pòlissa tots els clients als quals vens a crèdit.
Hauràs de sol·licitar la classificació dels teus clients i l'asseguradora els classificarà segons el grau de solvència i establirà un límit de cobertura per a cadascun d'ells.
Pots configurar la pòlissa de l'assegurança de crèdit pòlissa PY segons les teves necessitats de protecció:
Parlem?
Si en vols més informació, apropa’t a qualsevol de les nostres oficines.
La companyia asseguradora posa a la teva disposició una xarxa internacional d'experts locals que, en nom teu, podran:
De manera addicional, a la pòlissa es poden afegir els mòduls següents:
El percentatge de cobertura d'indemnització per impagament és del 85% per a clients classificats amb Grade assignat per la companyia entre 1 i 7. Per a aquells amb Grade entre 8 i 10, serà del 0%. El límit de cobertura d'indemnització anual s'estableix entre 52.800 i 430.000 €, segons la facturació declarada
Si la cobertura té anònims, el percentatge de cobertura per a indemnització d'impagaments de clients dels quals no se sol·liciti classificació serà del 60% i sobre un límit de risc de crèdit de 3.000 €.
No es cobreixen operacions de menys de 300 €.
Parlem?
Si en vols més informació, apropa’t a qualsevol de les nostres oficines.
La pòlissa de l'assegurança té una durada anual i és renovable automàticament a cada venciment. És possible anul·lar la pòlissa al seu venciment amb un preavís per part de l'assegurador o l'assegurat, comunicat amb dos mesos d'antelació.
Sí. La pòlissa Py afegeix la possibilitat al client d'incloure franquícia anual agregada que permet assumir una quantitat anual de pèrdua no indemnitzable a partir de la qual la companyia asseguradora començaria a assumir el pagament dels sinistres i segons les condicions de cobertura establertes en la pòlissa. Aquesta franquícia anual és fixa i s'estableix en funció de la facturació.
El cost total de la pòlissa es calcula automàticament en funció de la facturació i de la inclusió o no de les modalitats opcionals de cobertura d'anònims i de franquícia. Aquest cost engloba els següents elements:
Pots obtenir una oferta adreçant-te a la teva oficina Santander més propera, a través del teu gestor personal o al web/aplicació de Banco Santander.
Es pot fraccionar la prima de l'assegurança i triar entre la forma de pagament anual, semestral o trimestral. El cost dels serveis de classificació, prospecció i recobrament no és fraccionable i es cobra a l'inici de l'assegurança.
Hauràs de notificar a Solunion a través de l'eina en línia MiSolunion l'impagament de la factura després de la data de venciment, sense superar el termini de notificació que estableix la pòlissa. Solunion iniciarà la gestió de recobrament i, en cas que el deute no es pugui recuperar en el termini previst (120 dies), l'asseguradora indemnitzarà el deute segons allò que estableixi la pòlissa1.
Podràs accedir a la informació de la tramitació i situació del sinistre a través de MiSolunion.
No es cobreixen operacions de menys de 300 €.
Parlem?
Si en vols més informació, apropa’t a qualsevol de les nostres oficines.
Protegir-te davant de possibles impagaments dels teus clients.
Conèixer el grau de solvència dels teus clients actuals i potencials.
Optimitzar la recuperació de deutes pendents per vendes a crèdit.
Et pot interessar
Què és la franquícia en una assegurança?
FAQs
Què és el valor venal i com es calcula?
FAQs
Descobreix-ho
Què és la prima d’una assegurança i com es calcula?
FAQs