Passos per gaudir de la teva experiència en línia – Banco SantanderSi ets client nou, descobreix aquí els passos que has de seguir per millorar la teva experiència digital. Coneix-los!
topbar españa

Particulars

No et perdis res! Gaudeix d'una experiència digital més completa

T'expliquem pas a pas tot el que necessites saber per poder fer les teves gestions en línia, siguis on siguis i quan et calgui.

Image

Porta el teu banc amb tu

Passos bàsics per començar la teva experiència digital

Això és el que has de fer per poder consultar els teus comptes i les teves targetes, contractar productes en línia, resoldre dubtes i més.

1. Baixa l'aplicació

Amb l'aplicació Santander, tindràs totes les funcionalitats d'una oficina sempre amb tu. Et facilitarà el dia a dia. Sense cues. Sense desplaçaments. Tot al teu mòbil.

2. Activa la teva signatura electrònica

Necessitaràs la signatura electrònica per efectuar operacions digitals, com ara fer un Bizum...

Des de l'aplicació:

Podràs activar-la dins del procés de personalització la primera vegada que accedeixes a l'App o, posteriorment, accedint a la “Àrea personal”-> “Configuració de seguretat” -> “Configurar claus” -> “Signatura i permisos de l'App” -> “Recuperar signatura electrònica”.

Des del teu navegador web:

Accedeix a la “Àrea personal” -> “Signatura electrònica” (canviar signatura o recuperar signatura). Rebràs una notificació en el teu dispositiu mòbil per a confirmar la modificació o la recuperació de la teva signatura electrònica.

Si encara no tens activat Santander Key, podràs recuperar la signatura electrònica en la teva oficina o telefonant al 915 123 123. 

3. Dona't d'alta a Santander Key

Amb Santander Key, oblidaràs les contrasenyes! Activa'l i podràs confirmar les teves compres o accedir a l'aplicació amb la teva empremta o Face ID

Per a això, prem en el bàner que apareixerà en entrar en l'App convidant-te a donar-te d'alta o en l'Àrea Personal, en la “Configuració de Seguretat” de l'App, en l'opció “Santander Key” i, després, seleccionant l'opció “Vincular dispositiu”.

4. Activa les notificacions

El servei de notificacions et permet rebre avisos sobre les operacions que es facin amb targetes, comptes i préstecs. Per poder rebre-les, hauràs d'acceptar el servei quan aparegui el missatge corresponent mentre s'instal·la l'aplicació. També, una vegada instal·lada l'App, podràs activar-les accedint a la “Àrea personal” / “Configuració de l'App” / “Notificacions”. Personalitza les alertes accedint a la zona de seguretat des de l'àrea personal en “Configura les teves alertes de seguretat”.

Si vols activar-les des de l'ordinador, accedeix a la teva banca en línia, ves a la part superior dreta i fes clic a Bústia > Alertes > Configura les teves alertes. Quan el sistema et pregunti com vols rebre l'avís amb cada una de les alertes, deixa marcada l'opció Notificacions a l'aplicació.

Descàrrega aquí un PDF amb aquests primers passos de la teva experiència digital.

Paga amb el teu mòbil

El pròxim pas és millorar l'experiència de pagament

Primer, activa les teves targetes per començar a estalviar temps en les operacions quotidianes i guanyar amb la comoditat de pagar amb el mòbil.

5. Activa les teves targetes

Pots activar la teva targeta a través de l'aplicació Santander o a la banca en línia. A la posició global, veuràs la targeta i, al costat, es mostrarà l'opció Comença a utilitzar-la (a l'aplicació) o Activa la targeta (a la banca en línia). Necessitaràs la teva signatura electrònica (activa i operativa).

Si coneixes el PIN de la targeta, podràs activar-la també quan paguis amb ella (per fer compres iguals o superiors a 50 euros), o en retirades d'efectiu en caixers.

6. Vincula les teves targetes al mòbil

Pots afegir la teva targeta a Apple Pay, Google Wallet o Samsung Wallet d'una manera ràpida des de la nostra aplicació. Accedeix a la teva zona privada i selecciona la targeta corresponent des de la posició global. Fes clic a Afegeix a Apple Pay, Afegeix a Google Wallet o Afegeix a Samsung Wallet i segueix els passos indicats. Hauràs d'afegir les posicions de la signatura electrònica (activa i operativa) que se sol·licitaran. Aquí pots obtenir més informació sobre com pagar amb el mòbil.

7. Activa Bizum

Donar-se d'alta a Bizum és tan senzill com accedir a l'aplicació o a la nostra banca en línia. Quan facis clic a l'apartat Bizum, l'opció Registra't aquí apareixerà directament.

  • Selecciona el compte on vols que es facin els càrrecs i els ingressos.
  • Veuràs el telèfon associat amb el servei (serà el mateix número que tens al contracte multicanal).
  • Tria una clau Bizum per poder pagar als comerços.
  • Accepta els termes i condicions.
  • Introdueix la teva signatura electrònica.

Ara podràs enviar i rebre diners amb el mòbil! Aquí pots obtenir més informació sobre Bizum.

Estalvia temps al teu dia a dia Domiciliacions

Últims passos que t'ajudaran a gaudir més del teu banc

8. Porta la teva nòmina, altres ingressos o quota d'autònoms

Tenir domiciliats els teus ingressos o quota d'autònoms en Banc Santander et permetrà aprofitar al màxim les funcionalitats per controlar les despeses, els rebuts i les subscripcions, i així poder estalviar a poc a poc. A més, t'obrirà la porta d'un món de productes i serveis, com préstecs preconcedits, Santander Rènting i més.

Per portar la teva nòmina, proporciona el teu número de compte al departament de Recursos Humans i sol·licita que es dipositi la teva nòmina al compte de Banco Santander.

Per a portar la teva quota d'autònom, entra en la pàgina de la Seguretat Social, Cerca l'accés a la "Seu electrònica" i fes clic en ell. Després, veu a la secció de "Cotització", en el menú "Ciutadans", punxa en "Cotització", on trobaràs l'apartat "Domiciliació en compte". Identifica't amb el teu certificat digital o un altre sistema que permeti comprovar la teva identitat per a iniciar el procés.

9. Porta els teus rebuts

A través de la banca en línia, pots sol·licitar el canvi de domiciliació dels rebuts que tinguis amb una altra entitat en aquest moment. Per fer-ho, accedeix-hi amb el teu document d'identitat i la teva clau d'accés i selecciona les següents opcions al menú superior: Comptes i targetes > Domiciliacions > Ordre de canvi de domiciliació de rebuts des d'una altra entitat. Escaneja prèviament el document d'identitat del titular i el rebut que vulguis donar d'alta per poder adjuntar-los al formulari.

Tens dubtes?

Descobreix les respostes a les preguntes més freqüents amb el nostre servei d'ajuda en línia, disponible les 24 hores del dia.