Passos bàsics per començar la teva experiència digital
Això és el que has de fer per poder consultar els teus comptes i les teves targetes, contractar productes en línia, resoldre dubtes i més.
1. Baixa l'aplicació
2. Activa la teva signatura electrònica
Necessitaràs la signatura electrònica per efectuar operacions digitals, com ara fer un Bizum.
Des de l'aplicació:
A la pantalla d'inici, on es demana la identificació, obre el menú de la part superior dreta i selecciona l'opció Obtén les claus. Omple les dades personals i podràs obtenir la signatura electrònica.
Des del teu ordinador:
A la pantalla principal de la banca en línia, selecciona Accés clients, fes clic a l'opció Alta a la banca en línia i completa el formulari amb les teves dades. D'aquesta forma, obtindràs la clau d'accés, que et permet accedir a tots els canals per fer consultes, i la signatura electrònica, amb la qual podràs confirmar les operacions.
3. Dona't d'alta a Santander Key
Amb Santander Key, oblidaràs les contrasenyes! Activa'l i podràs confirmar les teves compres o accedir a l'aplicació amb la teva empremta o Face ID.
Per activar-lo, cerca la icona de Santander Key a la pantalla d'inici de l'aplicació Santander, fes-hi clic i segueix els passos que s'indicaran a la pantalla.
4. Activa les notificacions
El servei de notificacions et permet rebre avisos sobre les operacions que es facin amb targetes, comptes i préstecs. Per poder rebre-les, hauràs d'acceptar el servei quan aparegui el missatge corresponent mentre s'instal·la l'aplicació. Un cop instal·lada, també podràs activar-lo a la part superior dreta, en fer clic a Bústia > Notificacions > Configura les teves alertes.
Si vols activar-les des de l'ordinador, accedeix a la teva banca en línia, ves a la part superior dreta i fes clic a Bústia > Alertes > Configura les teves alertes. Quan el sistema et pregunti com vols rebre l'avís amb cada una de les alertes, deixa marcada l'opció Notificacions a l'aplicació.
El pròxim pas és millorar l'experiència de pagament
Primer, activa les teves targetes per començar a estalviar temps en les operacions quotidianes i guanyar amb la comoditat de pagar amb el mòbil.
5. Activa les teves targetes
Pots activar la teva targeta a través de l'aplicació Santander o a la banca en línia. A la posició global, veuràs la targeta i, al costat, es mostrarà l'opció Comença a utilitzar-la (a l'aplicació) o Activa la targeta (a la banca en línia). Necessitaràs la teva signatura electrònica (activa i operativa).
Si coneixes el PIN de la targeta, podràs activar-la també quan paguis amb ella (per fer compres iguals o superiors a 50 euros), o en retirades d'efectiu en caixers.
6. Vincula les teves targetes al mòbil
Pots afegir la teva targeta a Apple Pay, Google Wallet o Samsung Wallet d'una manera ràpida des de la nostra aplicació. Accedeix a la teva zona privada i selecciona la targeta corresponent des de la posició global. Fes clic a Afegeix a Apple Pay, Afegeix a Google Wallet o Afegeix a Samsung Wallet i segueix els passos indicats. Hauràs d'afegir les posicions de la signatura electrònica (activa i operativa) que se sol·licitaran. Aquí pots obtenir més informació sobre com pagar amb el mòbil.
7. Activa Bizum
- Selecciona el compte on vols que es facin els càrrecs i els ingressos.
- Veuràs el telèfon associat amb el servei (serà el mateix número que tens al contracte multicanal).
- Tria una clau Bizum per poder pagar als comerços.
- Accepta els termes i condicions.
- Introdueix la teva signatura electrònica.
Ara podràs enviar i rebre diners amb el mòbil! Aquí pots obtenir més informació sobre Bizum.
Últims passos que t'ajudaran a gaudir més del teu banc
8. Porta la teva nòmina
Tenir la teva nòmina en Banco Santander et permetrà aprofitar al màxim les funcionalitats per controlar les despeses, els rebuts i les subscripcions, i així poder estalviar a poc a poc. A més, t'obrirà la porta d'un món de productes i serveis, com préstecs preconcedits, Santander Rènting i més.
Per portar la teva nòmina, proporciona el teu número de compte al departament de Recursos Humans i sol·licita que es dipositi la teva nòmina al compte de Banco Santander.
9. Porta els teus rebuts
A través de la banca en línia, pots sol·licitar el canvi de domiciliació dels rebuts que tinguis amb una altra entitat en aquest moment. Per fer-ho, accedeix-hi amb el teu document d'identitat i la teva clau d'accés i selecciona les següents opcions al menú superior: Comptes i targetes > Domiciliacions > Ordre de canvi de domiciliació de rebuts des d'una altra entitat. Escaneja prèviament el document d'identitat del titular i el rebut que vulguis donar d'alta per poder adjuntar-los al formulari.