Avios

QUÈ M’OFEREIX?

COBERTURES

PREGUNTES FREQÜENTS

CONTRACTA LA TEVA ASSEGURANÇA EN LÍNIA

MULTIPLICA ELS TEUS AVIOS
x2
EN BLACK FRIDAY

Podràs obtenir 10.000 Avios.

Promoció vàlida del 23/11 al 04/12, per a contractacions a través del canal digital (web o aplicació) de Banco Santander, clients amb un compte Santander One obert i adherits al Pla Santander One Iberia Plus en qualsevol de les seves modalitats, en la data de la liquidació dels Avios de la promoció. Consulta les condicions de la “CAMPANYA DIGITAL ASSEGURANCES BLACK FRIDAY” a www.bancosantander.es.

BENEFICIS DE SANTANDER ONE

Aprofita les promocions per a clients de Santander One donats d'alta en el Pla Santander One Iberia Plus.

CONTRACTAR EN LÍNIA


Una assegurança còmoda per protegir la teva llar

Et presentem la nova Assegurança Mi Hogar Santander, amb la protecció que tota assegurança hauria d’oferir amb un preu a mida.  Una assegurança amb una àmplia gamma de cobertures1 en les seves tres modalitats de contractació:


MI HOGAR SANTANDER ESSENCIAL

Per protegir el més essencial a casa teva. Si ets propietari o llogater d’un habitatge, gaudeix de les principals cobertures per cobrir els danys que es poden produir a la teva llar, com incendi, danys per aigua, ruptura de vidres, robatori i reclamacions per responsabilitat civil per danys causats a un tercer1 i amb el servei 24 hores d’assistència a la llar1 inclòs.


MI HOGAR SANTANDER AMPLIAT

Per tenir un plus de tranquil·litat. Si busques afegir més comoditat i tranquil·litat per a la teva llar, aquesta modalitat inclou totes les garanties de Mi Hogar Santander Essencial, juntament amb cobertures addicionals, com danys estètics al continent, vehicles o embarcacions al garatge, bricolatge a la llar, assistència informàtica, actes vandàlics, robatori fora de l’habitatge i danys elèctrics.


MI HOGAR SANTANDER INTEGRAL

Per tenir la millor cobertura. És la nostra modalitat més completa per als més exigents. Pensada per protegir, mantenir i prevenir la teva llar, ja que afegeix garanties addicionals com el dany accidental, danys estètics al continent i al contingut, servei de manteniment i servei de reparació1.


I amb la tranquil·litat que t’ofereixen les garanties1 Mi Hogar Santander en totes les seves modalitats:

  • Garantia d’un any en totes les reparacions que faci la companyia.
  • Garantia de cobertura del 100% del dany amb el compromís de capitals2.

Encara n’hi ha més, perquè si contractes l’Assegurança Mi Hogar Santander en les seves modalitats Ampliat o Integral, gaudeixes del nostre compromís de qualitat (3/24/48/72)3:

  • En casos d’urgència, enviament d’un professional durant les primeres 3 hores des de la teva trucada. En el termini de 24 hores s’avaluen els danys, abans de 48 hores se’n planifica la reparació i en un termini de 72 hores comença la reparació.
  • Si no es compleixen aquests terminis, l’entitat asseguradora t’entregarà una quantitat equivalent a la prima de l’assegurança4.

Descobreix-ne més detalls

Calcula tu mateix la teva assegurança si ets client o deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

De què em protegeix

Podràs triar la modalitat d’assegurança que s’adapti millor a la protecció que vols per a la teva llar.

Cobertures

Essencial

Ampliada

Integral

Incendi, explosió i caiguda de llamp


Fenòmens atmosfèrics



Aigua
Danys per l’aigua
Cerca i localització de canonades amb dany
Cerca i localització de canonades sense dany
Desembussos de canonades




-
-











Danys elèctrics
-

Ruptures
Vidres, miralls i aparells sanitaris
Vitroceràmiques i plaques de cocció



-



 



 

Robatori
Robatori i furt dins de l’habitatge
Robatori i furt fora de l’habitatge
Actes vandàlics



-
-









Inhabitabilidad de la vivienda



Protecció legal
Responsabilitat civil
Defensa jurídica









Danys estètics
-

Vehicles i embarcacions en garatge
-

Serveis i assistències
Bricolatge
Assistència informàtica
Servei de manteniment
Servei de reparació
Servei de neteja segon habitatge


-
-
-
-
-




-
-
-







Dany accidental

-

-



Amb serveis molt complets per al manteniment del teu habitatge en les modalitats Ampliat i Integral:

  • Bricolatge a la llar:1 ofereix una sèrie de serveis per fer treballs de bricolatge a l’habitatge assegurat, com penjar un quadre o unes cortines, instal·lar una aixeta o un llum, col·locar un mirall o accessoris de bany, etc.
  • Assistència informàtica:1 ofereix serveis d’ajuda per solucionar les incidències que es produeixin a l’ordinador d’ús domèstic i altres dispositius i suports, còpies de seguretat i de recuperació de la informació que aquests continguin.
  • Servei de manteniment:1 ofereix una sèrie de garanties complementàries de valor afegit orientades al manteniment de l’habitatge (control de plagues a l’habitatge i el jardí, tractament preventiu de filtracions i reparació de persianes).
  • Servei d’assessorament:1 ofereix una sèrie de garanties complementàries de valor afegit orientades a la reparació de l’habitatge (reparació d’electrodomèstics, mòbils, tauletes i aparells d’aire condicionat, manetes tecnològic).
  • Servei de neteja segon habitatge:1 ofereix el servei gratuït de 3 hores de neteja a l’any, perquè només et preocupis de gaudir del temps de lleure.

Descobreix-ne més detalls

Calcula tu mateix la teva assegurança si ets client o deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

Dubtes comuns sobre aquesta assegurança

Què són el continent i el contingut en les assegurances de la llar? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Es denomina continent a tots els elements constructius i estructurals d’un habitatge, tant les parets, les sostres, els terres o les instal·lacions com la calefacció, l’aigua o l’electricitat, entre d’altres.

Per saber amb exactitud què és el continent, hem de tenir en compte que es tracta de tots els materials que formen part de la construcció d’un habitatge; així, podem distingir entre:

  • La construcció principal i les seves instal·lacions fixes d’aigua, gas, electricitat, telèfon, energia solar, calefacció (calderes, escalfadors i radiadors) i refrigeració, sistemes d’alarma i instal·lacions de domòtica.
  • Tots els elements que se suposa que formen la part estructural de l’habitatge: parets, teulades, terres, paviments, endolls, etc.
  • Els elements fixos de decoració adherits a terres, sostres i/o parets, com ara pintures, papers, teles, moquetes o parquet.

En canvi, el contingut està format per les sumes assegurades declarades com a mobiliari, objectes de valor especial i joies fora i dins de caixa forta.

Cal ser client de Banco Santander per contractar una assegurança de llar? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Sí, l’assegurança Mi Hogar Santander és una assegurança exclusiva per a clients de Banco Santander.

Com s’ha d’actuar en cas de sinistre? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Posa’t en contacte amb el Servei d’Assistència al 902 24 48 72. Informa del contratemps que s’ha produït a la teva llar i s’encarregaran d’enviar el personal que necessitis.

Puc estar assegurat si soc només llogater? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Per descomptat, és possible contractar una pòlissa de llar si ets llogater.

A fi de donar cobertura a petits sinistres que afecten el continent sense necessitat de recórrer al propietari, s’ofereix a les persones assegurades llogateres que contractin únicament capital de mobiliari, una cobertura de continent a primer risc de fins a 3.000 euros1.

He causat danys al meu veí i no li vull causar més molèsties Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

En 24 hores des que et posis en contacte amb el Servei d’Assistència, tindràs un professional a casa teva per avaluar els danys. En cas d’incidències urgents, tindràs un professional a casa teva dins de les 3 hores següents a la teva trucada.

Quina diferència hi ha entre el robatori, l’atracament i el furt? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

  • El robatori és l’apropiació indeguda mitjançant actes que impliquen força o violència en les coses.
  • L’atracament és l’apropiació indeguda mitjançant actes que impliquen força o intimidació en les persones.
  • El furt és l’apropiació indeguda mitjançant actes que no impliquen força o intimidació en les coses ni en les persones.

En cas de sinistre, cal presentar la denúncia davant de la policia detallant els objectes sostrets i el seu valor.

Quina superfície de l’habitatge he d’incloure en la pòlissa per estar correctament assegurat? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

S’ha d’assegurar la superfície construïda de l’habitatge, el garatge i el traster.

La companyia asseguradora t’ajudarà obtenint, a través de l’adreça, la informació directament del cadastre. Si no existís o fos impossible obtenir-la, l’hauries de facilitar incloent-hi totes les superfícies que puguin formar part del continent desglossades entre habitatge, garatge i traster. Per a això, has de tenir en compte que no s’asseguren metres quadrats útils (és a dir, la superfície “trepitjables” de l’habitatge, inclosos els armaris), sinó metres quadrats construïts (superfície útil més superfícies “no trepitjables”, envans, pilars, etc.).

Descobreix-ne més detalls

Calcula tu mateix la teva assegurança si ets client o deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

Preguntas frecuentes

    Què són el continent i el contingut en les assegurances de la llar? Cal ser client de Banco Santander per contractar una assegurança de llar?

Assegurança Protecció Llar Flexible

Icon / check Created with Sketch. Tria la modalitat que s’adapti més a tu.

Icon / check Created with Sketch. La pots contractar si ets propietari o llogater.

Icon / check Created with Sketch. Servei 24 hores d’assistència a la llar1 inclòs

Et pot interessar

×
${loading}
×