Z7_3OKIGJ82O8NCC0Q58CBIE9G543

Banco Santander i el seu compromís amb l'Accessibilitat

A Santander Espanya, assumim un compromís orientat a què tots els immobles, canals, productes i serveis que s’ofereixen actualment als clients, incloguin progressivament els requisits d’accessibilitat física, visual, auditiva i cognitiva que estableix el marc normatiu. Així mateix, es compromet a què totes les noves implementacions es basin en el disseny universal i que es mantingui durant tot el seu cicle de vida.

Banco Santander té definida una estratègia d’Accessibilitat Digital que marca la fulla de ruta amb els objectius i les accions a desenvolupar per garantir la millor accessibilitat als nostres canals. Gràcies al nostre pla estratègic, hem obtingut la “Certificació AENOR Compromís 360º”.


Veure certificació

Pots contactar amb nosaltres trucant al 915 123 123 o enviar un correu electrònic a: accesibilidad@gruposantander.es. Estarem encantats de realitzar els tràmits necessaris per ajudar-te!

L’accessibilitat als nostres canals d’atenció.

  • Digital: treballem perquè les operatives més utilitzades pels usuaris siguin accessibles, incloent millores com: alt contrast cromàtic, lector de pantalla, opció de mida de lletra més gran, etc. D’aquesta manera minimitzem les barreres per a totes les persones a la Web Pública, Web Clients, App Particulars.
  • Caixers: treballem perquè les pantalles dels nostres caixers estiguin dissenyades per ser accessibles a través d’alt contrast cromàtic, mida de lletra i textos clars. A més, incorporem opcions de guiatge per veu per a persones amb discapacitat visual.
  • Contact Center: comptem amb gestors especialitzats per a serveis d’accessibilitat visual, auditiva o de comprensió. A més, posem a disposició en canals digitals el servei de videotrucada amb Intèrpret en Llengua de Signes.
  • Oficines: la majoria de les nostres oficines estan dissenyades per ser accessibles físicament, amb almenys un lloc d’atenció adaptat per a persones amb mobilitat reduïda, a més comptem amb altres mesures com encaminaments al terra, bucles d’inducció magnètica o suports isquiàtics. Això permet que tots els nostres clients puguin accedir als nostres serveis de manera còmoda i autònoma.
  • Llenguatge clar: estem treballant en els nostres contractes i fitxes de productes per fer-los més comprensibles amb adaptació a llenguatge senzill (equivalent a B2), a més de revisar el seu format i llegibilitat.

Declaracions d’Accessibilitat

Banco Santander, en col·laboració amb Ilunion Accessibilitat, treballa activament per aconseguir que els nostres actius digitals siguin cada vegada més accessibles. Els enllaços següents et redirigeixen al resultat d’auditoria d’Ilunion Accessibilitat i reflecteixen el nivell aconseguit de conformitat.

Web Pública de Banco Santander Espanya


> Declaració normativa WCAG – WAI 2.2 d’Ilunion (acreditada amb data 25/03/2025) Veure certificació


App Santander Espanya - Particulars - IOS


> Declaració normativa UNE EN 301 549:2022 d’Ilunion (acreditada amb data 14/04/2025) Veure certificació



> Declaració d’Usabilitat i UX Accessible (acreditada amb data 30/05/2025) Veure certificació


App Santander Espanya - Particulars - Android


> Declaració normativa UNE EN 301 549:2022 d’Ilunion (acreditada amb data 28/05/2025) Veure certificació



> Declaració d’Usabilitat i UX Accessible d’Ilunion (acreditada amb data 30/05/2025) Veure certificació


Accessibilitat als Caixers


> Declaració Normativa UNE EN 301 549:2022 d’Ilunion (acreditada amb data 20/06/2025) Veure certificació


Web Clients

> Declaració d’accessibilitat de l’11/06/2025 Veure PDF

Parlem?

Si en vols més informació, apropa’t a qualsevol de les nostres oficines.

${loading}
×