ENCESA I ATURADA

VENDES I DEVOLUCIONS

CONSULTA LES OPERACIONS

Posada en marxa del teu TPV lliure

  1. Baixa l’aplicació TPV lliure al mòbil o la tauleta des de:


  1. Encén el TPV prement la tecla d’ENCESA.
  2. Apareixerà el missatge “Estem esperant la connexió Bluetooth”, que vol dir que ja el pots vincular amb el teu mòbil o tauleta.
    Si el TPV lliure ja està vinculat i el vols vincular a un altre mòbil o tauleta, has d’esborrar els vincles existents, per a això:
  • Prem la tecla GROGA i després la VERDA.
  • Selecciona “Esborra els vincles” i després prem la tecla VERDA.
  • Apareixerà el missatge “Pinpad no vinculat”.
  1. Activa el Bluetooth al teu mòbil o tauleta perquè aparegui de manera visible.
  2. Selecciona el nom del TPV. Si no té un nom assignat, selecciona s/n: número de sèrie. El número de sèrie es troba a la part posterior del dispositiu.
  3. Prem la tecla VERDA per acceptar la sol·licitud Bluetooth al TPV i després el teu mòbil o tauleta.

  4. Els dos dispositius ja estan vinculats. Apareixerà el logotip del Santander a la pantalla del TPV.

No oblidis que el TPV lliure només s’apaga després d’uns minuts sense ús per estalviar bateria. Recorda tenir sempre la bateria carregada per evitar-ne la desconfiguració.

Tens un dispositiu Android?


Tens un dispositiu iOS?


Parlem?

Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al

910 503 404

Fes una venda

Introdueix l’import que vols cobrar a l’aplicació TPV LLIURE, prem la icona i selecciona el mitjà de pagament.

Si vols, pots incloure-hi una referència a la venda per controlar-la millor, amb una extensió de 4 a 12 caràcters alfanumèrics.

En el pagament amb targeta es mostra l’import al lector de targetes:

  1. Apropa la targeta, insereix-la o passa-la.
  2. El TPV sol·licitarà que el client introdueixi el PIN. Després, haurà de prémer la tecla VERDA.
  3. Si la targeta és no euro, s’ofereix el pagament en la divisa del client amb el tipus de canvi del dia. El client ha de ser qui decideixi si vol pagar en euros o en la seva divisa.
  4. Si l’operació s’autoritza, veuràs un missatge de confirmació en els dos dispositius, el teu TPV lliure i el teu mòbil o tauleta.
  5. A l’aplicació, es mostrarà el rebut de pagament. Envia’l al client per correu electrònic o SMS, o imprimeix-lo si tens configurada una impressora.

L’enviament de l’SMS només és possible si el teu mòbil o tauleta té una targeta SIM.

El missatge electrònic s’enviarà des del compte de correu que tinguis configurat al teu mòbil o tauleta.

En el pagament en efectiu, introdueix l’import que et dona el client i l’aplicació calcularà el canvi que has de tornar.

Fes una devolució

  1. Des de l’aplicació TPV LLIURE, prem l’opció “Extracte”.
  2. Busca i selecciona la venda que has de tornar per veure’n el detall.
  3. Prem el botó “TORNA” a la teva app i introdueix-hi l’import de la devolució.
  4. Prem “ACCEPTA” i veuràs un missatge de confirmació.

El TPV LLIURE permet una devolució parcial i ofereix més agilitat en l’operació. Per exemple, si un client compra tres articles i en torna un, introdueix només l’import que has de tornar i es restarà de la venda inicial.

Has de tenir en compte que el TPV LLIURE només permet fer una devolució d’una venda amb targeta.

Parlem?

Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al

910 503 404

Consulta els moviments

  1. Des de l’app, prem l’opció “Extracte”. Veuràs les operacions dels últims 30 dies.
  2. Per a una cerca avançada, prem “Cerca” i filtra la informació per referència, comanda, data, forma de cobrament i tipus d’operació.
  3. Si vols, pots compartir la teva cerca per correu electrònic en format PDF seleccionant el botó “Comparteix” .

Consulta de totals

  1. Des de l’aplicació TPV LLIURE, prem l’opció “Totals”.
  2. Per a una cerca avançada, prem “Cerca” i filtra pel dia de la totalització.
  3. Prem “ACCEPTA”.

Parlem?

Si tens dubtes, truca al Suport Santander TPV, disponible 24/7, al

910 503 404

Et pot interessar

×
${loading}
×