TPV
Plazox: ofereix pagaments a termini als teus clients
Un servei1 sense cost addicional per a tu que t'ajudarà a augmentar les vendes del teu negoci.
¿Què és Plazox?
Plazox, per fraccionar les compres dels clients si paguen amb targeta de crèdit
Gràcies a plazox, els teus clients podran fraccionar el pagament de les compres si paguen amb targeta de crèdit al teu TPV Santander. En el moment de la compra i sense assumir cap risc, rebràs l'import total de la compra i el client mantindrà les condicions (interessos i comissions) fixades al contracte amb la seva entitat.
Aquest servei està disponible per a TPV físic, el TPV Get Classic i virtual i el TPV Get Checkout.
Avantatges de plazox, el pagament fraccionat al teu TPV Santander
Augmenta el tiquet mitjà de les teves vendes
En oferir una alternativa de finançament als clients, aquests podran accedir a productes i serveis en un rang de preus més gran.
Rep l'import total de les vendes al moment
El finançament es realitza entre el client i la seva entitat bancària. Tu reps l'import total immediatament després de fer la transacció.
No té cost addicional
El servei plazox està inclòs en la quota mensual que pagues pel teu TPV Getnet.
Informació que cal tenir en compte
- Amb plazox, els clients poden finançar qualsevol compra de més de 60 € o 100 €, en funció del sector d'activitat.
- Les compres es poden ajornar en 3, 6, 9 o 12 mesos. Segons el cost de la compra, s'adaptarà perquè cada mes l'import a cobrar sigui de com a mínim 20 €.
- S'aplicaran al client les condicions de finançament pactades amb la seva entitat bancària.
- Les operacions de finançament estan subjectes a l'aprovació prèvia de l'entitat bancària del client.
Si vols saber-ne més, descobreix aquí tota la informació sobre plazox.
1. Servei de TPV, comercialitzat per Banco Santander, SA i ofert per Getnet Europe, Entidad de Pago SLU, amb la seva aprovació prèvia. Getnet Europe, Entidad de Pago SLU, salvaguarda els fons rebuts dels usuaris mitjançant dipòsit en un compte separat obert al Banco Santander SA.
