
TPV Smart
Troba aquí les respostes sobre com pots posar en marxa el teu TPV Santander1, realitzar vendes i devolucions, així com fer consultes.
TPV Smart
ET POT INTERESSAR
Descobreix tota la nostra gamma de TPV
Coneix aquí els serveis de què disposes i els que pots contractar, així com les respostes als dubtes que se’t presenten en el dia a dia.
Tinc moltes vendes amb targeta estrangera
Si tens molts clients internacionals, el Servei Multidivisa DCC és per a tu. Descobreix els avantatges que el Servei Multidivisa té per a tu i els teus clients.
Vull atreure clients amb les meves ofertes
Gràcies a Santander ZOne, l’app del Santander es converteix en un aparador per mostrar les teves ofertes als nostres clients. Amb aquesta eina gratuïta podràs atreure més clients al teu local o botiga en línia, per ajudar-te a vendre més. Coneix Santander ZOne.
Vull cobrar amb múltiples targetes
El TPV Santander admet per defecte els mètodes de pagament més demanats (Visa, Mastercard, JCB, UPI, Discover, Google Pay, Apple Pay i Paypal). A més, pots incloure-hi American Express, que t’ajudarà a apropar-te més als teus clients estrangers. Per a això, informa-te’n a la teva oficina Santander més propera.
1. Servei de TPV, comercialitzat per Banc Santander, S. a. ofert i subjecte a prèvia aprovació de Getnet Europe, Entitat de Pagament S.L.O. Getnet, Europe, Entitat de Pagament S.L.O., salvaguarda els fons rebuts dels usuaris mitjançant dipòsit en un compte separat obert en Banc Santander S.A.
El meu TPV té fallades de connexió
Pots trucar al nostre Telèfon de Suport, al 91 050 34 04, i marcar l’opció 1 perquè un tècnic et pugui ajudar.
Necessito rotlles de paper extra per al meu TPV
Els pots sol·licitar de manera gratuïta a qualsevol oficina Santander.
Necessito veure un resum de les operacions efectuades en el meu TPV.
Accedeix a la teva secció TPV de la banca en línia o aplicació Santander. Allà tindràs tota la informació per gestionar el teu TPV.
Vull canviar-me de tarifa
Apropa’t a la teva oficina Santander, on el teu gestor t’assessorarà per triar la tarifa que s’adapti millor al teu nivell de facturació.
He de donar de baixa un TPV o demanar un TPV addicional
Qualsevol d’aquestes dues accions les pots fer a través del nostre telèfon de Suport Santander TPV, al 91 050 34 04, i marcar l’opció 3.
He d’informar sobre un canvi de domicili, compte bancari o qualsevol altra informació
Pots trucar al nostre telèfon de Suport Santander TPV, al 91 050 34 04, i marcar l’opció 3 per actualitzar les teves dades personals i les del teu comerç.
Necessito sol·licitar adhesius addicionals amb les targetes admeses
Els pots demanar al nostre Telèfon de Suport Santander TPV, al 91 050 34 04, opció 3.
1. Servei de TPV, comercialitzat per Banc Santander, S. a. ofert i subjecte a prèvia aprovació de Getnet Europe, Entitat de Pagament S.L.O. Getnet, Europe, Entitat de Pagament S.L.O., salvaguarda els fons rebuts dels usuaris mitjançant dipòsit en un compte separat obert en Banc Santander S.A.
Tinc un TPV per al meu comerç físic i obriré la meva pàgina web
Coneix el nostre TPV virtual per poder contractar la passarel·la de pagament de la teva botiga en línia o truca al telèfon de Suport Santander TPV, al 91 050 34 04, en què el nostre equip d’especialistes en comerç electrònic t’ajudarà a dissenyar la millor solució de pagament per al teu negoci en línia.
Vull fer comandes a domicili i necessito activar el meu TPV per acceptar pagaments per telèfon
Per a això disposes del Paygold, que et permet acceptar el pagament de les teves comandes o reserves amb la màxima seguretat. També pots trucar al telèfon de Suport Santander TPV, al 91 050 34 04, opció 2, i el nostre equip d’especialistes t’ajudarà en la contractació sense que t’hagis de moure del teu negoci.
Tinc un negoci en moviment, és a dir, sense una ubicació fixa i necessito un TPV sense cables
Si el teu negoci està en moviment, els TPV ideals són el TPV GPRS o el TPV lliure, que et permeten tenir tot el control del teu negoci des del mòbil. Visita la teva oficina Santander més propera perquè el gestor comercial et pugui assessorar sobre el model que s’adapta millor a tu.
1. Servei de TPV, comercialitzat per Banc Santander, S. a. ofert i subjecte a prèvia aprovació de Getnet Europe, Entitat de Pagament S.L.O. Getnet, Europe, Entitat de Pagament S.L.O., salvaguarda els fons rebuts dels usuaris mitjançant dipòsit en un compte separat obert en Banc Santander S.A.
Si tu també penses que primer són les persones i després tota la resta, i que ser digital no és un fi, sinó un mitjà, aleshores estem connectats. Quan vulguis. Com vulguis. On vulguis.
Soluciona el dia a dia de la teva empresa des del teu dispositiu mòbil. De manera intuïtiva, senzilla i àgil.
Informació. Consulta les posicions actualitzades en tot moment i accedeix als justificants des de cada moviment.
Flexible. Assigna diferents perfils d’accés amb rols diferents.
Còmode. Deixa operacions pendents de signar i repren-les quan vulguis.
Consulta. Revisa la teva correspondència des de la bústia de Banca en línia.
Localitza en un cercador avançat ajudes públiques disponibles per al teu negoci i ajuda la teva empresa a créixer a l’estranger amb les solucions que ofereix Santander Trade.
Cada dia t’enfrontes a nous reptes en la gestió de la teva empresa: ser més eficaç, augmentar la rendibilitat, captar clients... Sabem que no és senzill, per això, amb la Banca en línia volem que el dia a dia de la teva empresa sigui més senzill.
BLOG SANTANDER
BLOG SANTANDER
En vull saber més
BLOG SANTANDER