Z7_3OKIGJ82OOTE90QVUO5A2QG2E0

Preguntas Frecuentes

Quins he passos he de seguir per obrir un compte si no soc client de Banco Santander?

Quins documents he de llegir abans de contractar el compte?

Z7_3OKIGJ82O84L60QPIUJEPJFKA0

Hipoteca fixa o variable: quines diferències hi ha?

Existeix un préstec hipotecari fix, en què sempre es pagarà la mateixa quota, i un préstec hipotecari variable, subjecte a les variacions de l’euríbor.

Hipoteca fixa o variable: quines diferències hi ha?

Com puc finançar una compra?

Des de l’App Santander pots finançar una compra seleccionant la targeta i el moviment que vols fraccionar. Després, fes clic a “Fracciona la compra” i continua el procés.

Com puc finançar una compra?

Quines diferències hi ha entre un préstec i un crèdit?

Un préstec facilita tots els diners sol·licitats una vegada s’ha concedit, mentre que amb un crèdit el banc disposa només una quantitat que es pot utilitzar segons les necessitats.

Quines diferències hi ha entre un préstec i un crèdit?

Què signifiquen els dígits del número de compte?

Tots els números de comptes bancaris estan formats per un codi i 20 dígits que els identifiquen com a únics, i cadascun té un significat o una funció determinada.

Què signifiquen els dígits del número de compte?

Z7_3OKIGJ82O84L60QPIUJEPJFKI3
Z7_3OKIGJ82O8NCC0Q5M4P2U77T63
Z7_3OKIGJ82OOTE90QVUO5A2QGUD7

Preguntes freqüents sobre els nostres productes financers


  • Quins he passos he de seguir per obrir un compte si no soc client de Banco Santander?

  • Primer cal que t'identifiquis almenys amb la següent documentació:
    • DNI (ciutadans espanyols)
    • Passaport + NIE/Targeta d'identitat d'estranger (ciutadans comunitaris)
    • Targeta d'identitat d'estranger (ciutadans no comunitaris)
    • Certificació negativa de residència (ciutadans estrangers) o targeta de residència (ciutadans espanyols)
    • Altra documentació addicional que et puguem demanar associada a la prevenció de blanqueig de capitals.
  • Quin compte és el més adequat per a mi?

  • Convé triar un compte que s'ajusti tant a les teves capacitats financeres com a les teves necessitats. Per tal de promoure la inclusió financera a la Unió Europea, s'ha creat un Compte de Pagament Bàsic que ofereixen tots els bancs i que permet que els consumidors accedeixin als serveis bancaris bàsics.

  • Quins documents he de llegir abans de contractar el compte?

  • És molt important que llegeixis tant la informació precontractual on es detallen les principals característiques del compte (liquidacions, ingressos i disposicions de saldo, durada del contracte, retribució…) com el document informatiu de comissions, on s'informa sobre les comissions que s'apliquen per la utilització dels principals serveis associats al compte (transferències, retirades d'efectiu, manteniment del compte…).

    A més, naturalment, hauràs de llegir atentament les condicions particulars i generals aplicables al compte seleccionat, on podràs trobar informació sobre mesures de seguretat i prevenció del frau, reclamació d'operacions de pagament no autoritzades (comunicació i terminis), etc.

  • Quins costos té associats un compte?

  • El cost principal d'un compte és la comissió de manteniment i, si escau, la d'administració. No obstant això, pots consultar els costos dels principals serveis associats al compte al document informatiu de comissions que es lliura abans de la contractació.

  • Haig de parar esment a algun altre aspecte addicional a la informació precontractual relacionat amb el compte?

  • És important que abans de l'obertura del compte t'hagin informat del següent:
    • Serveis associats al compte: targeta de dèbit, contracte de banca a distància, correspondència en línia. Cal tenir en compte les característiques d'aquests serveis i també si els necessitem i quins costos poden tenir. Podràs obtenir-ne més informació tant a les condicions particulars com al document únic de condicions generals. Aquesta documentació la pots consultar en qualsevol moment a la teva bústia de contractes, si t'has donat d'alta en el servei de banca digital.
    • Devolució de rebuts: requisits i terminis. Podràs trobar aquesta informació al document únic de condicions generals que pots consultar en qualsevol moment a la teva bústia de contractes sempre que hagis contractat el servei de banca digital.
    • Característiques i costos dels descoberts tàcits, entenent-se com aquells descoberts que es produeixen quan el Banc et permet disposar d'un saldo superior al saldo del teu compte. Aquest descobert té un cost que pots consultar a la informació precontractual que et lliurem.
    • Servei de caixa: has de tenir en compte els horaris o limitacions d'import i costos que pot haver-hi. Pots trobar aquesta informació tant al web del Banc com a les mateixes oficines (horaris).
    • Comunicació i terminis davant de modificacions contractuals: el Banc pot modificar unilateralment les condicions del contracte original; en aquest cas, t'haurà d'informar amb l'antelació deguda.
    • Trasllat de comptes (circuit i terminis): tots els bancs oferim la possibilitat de fer el trasllat i la cancel·lació del teu compte d'acord amb la normativa vigent. Descobreix a continuació com canviar el teu compte de banc.
    • Cancel·lació del contracte/posició del client: com a client tens dret a sol·licitar la cancel·lació del contracte de compte en qualsevol moment i el Banc l'haurà de fer efectiva en les següents 24 hores hàbils posteriors.
Z7_3OKIGJ82O84L60QPIUJEPJFKA1

Altres dubtes sobre comptes

Z7_3OKIGJ82O84L60QPIUJEPJFKA3

Et pot interessar

×
${loading}
×