Centre d'ajuda
En què us podem ajudar?
Feu les consultes en línia i descobriu les diferents maneres de posar-vos en contacte amb nosaltres a través de la Superlínia i canvieu la manera de relacionar-vos amb el vostre banc.
Voleu parlar?
915 123 123, les 24 hores del dia.
Teniu una emergència?
Si us han robat la targeta, l’heu perdut o estan fent servir de manera fraudulenta les vostres claus digitals, informeu-vos-en aquí.
Teniu algun dubte?
Entreu aquí i trobeu resposta a les preguntes més freqüents amb la nostra ajuda en línia disponible les 24 hores del dia.
Voleu xatejar?
Com a client de Banca Privada Santander podeu accedir al nostre xat en línia des de l’app Santander o des de la vostra Banca en línia.
Connectats, sempre
Si també penseu que primer són les persones i després tota la resta, i que ser digital no és un fi, sinó un mitjà, aleshores estem connectats. Quan vulgueu. Com vulgueu. On vulgueu.
Banca en línia, gaudiu del vostre banc sigui on sigui
Accediu als vostres comptes i targetes i opereu-hi des de qualsevol dispositiu mòbil. Sense cues ni horaris. Sou qui decidiu com, quan i on relacionar-vos amb el vostre banc.
Gestioneu les vostres inversions
Compti con eines que li ofereixen informació sobre productes i les seves inversions: profunds, planes, valores, lava variable, ETF i warrants...
Feu les vostres operacions del dia a dia
Consulteu els vostres productes i el balanç de despeses i ingressos, envieu diners a un altre compte, apagueu o enceneu les vostres targetes, signeu propostes d’inversió i molt més.
I altres serveis
Feu simulacions i compareu diferents productes d’inversió, rebeu alertes sobre els productes que us interessin i consulteu la situació dels mercats.
