Com puc obtenir la clau d'accés per consultar els meus comptes?
Per poder utilitzar per primera vegada la Banca en Línia i consultar els teus comptes i la resta de productes contractats, primer cal que formalitzis l'alta del contracte de banca digital (anteriorment denominat contracte multicanal).
D'aquesta manera obtindràs la clau d'accés que et permetrà accedir a la posició global i consultar tots els teus productes i serveis, així com la signatura electrònica, amb la qual podràs fer diferents operacions i contractar nous productes i serveis.
Pots gestionar l'alta del teu contracte de banca digital a través de l'aplicació Santander o la Banca en Línia, o bé apropant-te a qualsevol de les nostres oficines.
- Des de l'aplicació Santander
A l'aplicació, situa't a la pantalla d'inici del menú públic, desplega el menú de la part superior dreta i selecciona l'opció "Obtenir claus".
Recorda que el número de contracte de banca digital està compost per 20 dígits. Pots consultar-lo a la documentació del contracte.
- Des de la Banca en Línia
Des de la pantalla "Accés clients", prem l'opció "Alta a la Banca en Línia" i emplena el formulari amb les teves dades.
Si ja tens una clau d'accés però no la recordes o està bloquejada, pots aconseguir-ne una de nova d'una manera ràpida i senzilla:
- Des de l'aplicació, seleccionant a la pantalla d'inici l'opció "Recuperar clau".
- Des de la Banca en Línia, seleccionant dins d'"Accés clients" l'opció "Problemes amb la clau d'accés?".
Et pot interessar