Com puc obtenir i activar la signatura electrònica?
La signatura electrònica de Banco Santander et permet fer operacions a través dels nostres canals digitals (Banca Mòbil, Banca en Línia i SCuperlínia). Si encara no la tens, continua llegint per saber com pots obtenir i activar la teva signatura electrònica.
Pots obtenir la signatura electrònica per primera vegada a la Banca en Línia de Santander o a l'aplicació.
Des del web
A la pantalla principal del web, selecciona "Accés client", prem l'opció "Alta a la Banca en Línia" i emplena el formulari amb les teves dades. D'aquesta manera obtindràs tant la clau d'accés que et permet accedir a tots els canals per fer consultes com la signatura electrònica amb la qual podràs confirmar les operacions.
Des de l'App Santander
A l'aplicació, situa't a la pantalla d'inici, on se sol·licita la identificació, desplega el menú de la part superior dreta i selecciona l'opció "Obtenir claus". Emplena algunes dades personals que només tu coneixes i ja podràs aconseguir la signatura electrònica i operar des dels canals Santander.
També pots obtenir la signatura electrònica a qualsevol de les nostres oficines.
Com puc activar la signatura electrònica?
Si tens la signatura electrònica pendent d'activar, quan accedeixis a l'aplicació Santander o a la Banca en Línia trobaràs directament una pantalla d'activació. Hauràs d'introduir quatre posicions de la signatura electrònica temporal que has rebut i la nova clau operativa que vulguis utilitzar.
Si no t'apareix la pantalla d'activació, posa't en contacte amb Superlínia. Recorda que disposes d'un termini de 24 hores (si la reps via SMS) o de 30 dies (si la reps per correu postal) per a l'activació i que hauràs de canviar-la per una altra clau que tingui entre 6 i 8 caràcters alfanumèrics.
Et pot interessar