Z7_3OKIGJ82O83Q50QRKR9DHENEG5
Visualitzador de contingut web
Accions
Com puc canviar la signatura electrònica?
La signatura electrònica et permet autoritzar operacions en els diferents canals (Banca Mòbil, Banca en Línia i Superlínia). Si vols modificar-la, pots fer-ho mitjançant l'aplicació Santander o des de la Banca en Línia.
Des de l'aplicació Santander
Entra a la posició global utilitzant la teva clau d'accés i segueix els passos següents:
- Navega pel menú lateral dret desplegable, a la icona amb les tres línies horitzontals, i selecciona "Àrea personal".
- Seguidament, tria "Configuració de seguretat" / "Signatura multicanal".
- Introdueix la nova signatura electrònica i, tot seguit, l'antiga.
Des de la Banca en Línia
Des de la pantalla "Accés clients", accedeix a la Banca en Línia, entra en la posició global amb el teu document d'identitat i clau d'accés, i segueix els passos següents:
- Selecciona l'opció "Àrea personal".
- Prem el botó "Canviar signatura".
- Introdueix primer la teva signatura electrònica antiga i després la nova signatura electrònica.
Z7_3OKIGJ82O83Q50QRKR9DHENE84
Visualitzador de contingut web
Accions
Et pot interessar
×