Com puc canviar la signatura electrònica?

La signatura electrònica et permet autoritzar operacions en els diferents canals (Banca Mòbil, Banca en Línia i Superlínia). Si vols modificar-la, pots fer-ho mitjançant l'aplicació Santander o des de la Banca en Línia.

Des de l'aplicació Santander

Entra a la posició global utilitzant la teva clau d'accés i segueix els passos següents:

  1. Navega pel menú lateral dret desplegable, a la icona amb les tres línies horitzontals, i selecciona "Àrea personal". 
  2. Seguidament, tria "Configuració de seguretat" / "Signatura multicanal".
  3. Introdueix la nova signatura electrònica i, tot seguit, l'antiga.

Des de la Banca en Línia

Des de la pantalla "Accés clients", accedeix a la Banca en Línia, entra en la posició global amb el teu document d'identitat i clau d'accés, i segueix els passos següents:

  1. Selecciona l'opció "Àrea personal".
  2. Prem el botó "Canviar signatura".
  3. Introdueix primer la teva signatura electrònica antiga i després la nova signatura electrònica.

Et pot interessar

×
${loading}
×