Com puc recuperar la clau d'accés?
Si no recordes o tens bloquejada la clau d'accés als nostres canals digitals, tens diferents maneres d'obtenir-ne una de nova. Per fer-ho a través de l'aplicació Santander:
- Obre la teva Aplicació Santander i selecciona "Recupera la clau", al centre de les tres opcions que apareixen a la part inferior de la pantalla.
- Selecciona el tipus de document d'identificació (NIF, CIF, NIE o passaport) i emplena les teves dades.
- T'apareixeran a la pantalla dues opcions per recuperar la clau:
- Amb les dades de la teva targeta o preguntes de seguretat
- Amb l'empremta o la cara, només si tens activada la biometria per fer-la servir amb Santander Key
També pots recuperar la clau d'accés des del teu ordinador, tant si ets Particular com Empresa, fent clic respectivament a "Accés clients"/"Tens problemes amb la clau d'accés?" o "Has oblidat la clau d'accés?". La resta del procés coincideix amb el procés explicat per a l'aplicació Santander.
A Banca en línia empreses hauràs d'introduir el nom d'usuari amb el qual accedeixes habitualment i els últims quatre dígits del telèfon que tinguis associat. Tot seguit rebràs un SMS amb una clau d'accés nova la qual, per a major seguretat, hauràs de modificar en accedir per primera vegada. Si no tens cap número de mòbil associat o si has canviat de número, adreça't a la teva oficina para actualitzar aquesta informació.
Recorda que la clau d'accés està formada per vuit dígits numèrics i amb ella podràs consultar les teves posicions. Si vols operar al canals digitals, hauràs de formalitzar el contracte multicanal. Pots fer-ho:
- A través de l'aplicació de Santander (des de la pantalla d'inici, selecciona “Menú” i “Obtenir claus”).
- A través del web de Santander (a “Accés clients” / “Alta a la banca en línia”).
- A qualsevol de les nostres oficines (localitza la teva oficina més propera al cercador d'oficines).