Z7_3OKIGJ82O0H960QT55SQBR7IR3

Com puc recuperar la clau d'accés?

Si no recordes la clau d'accés als canals digitals de Banco Santander o la clau està bloquejada, pots obtenir-ne una de nova a través de l'aplicació del banc. Per fer-ho, prem “Recuperar clau” a la part inferior dreta de la pantalla d'inici de l'aplicació. Selecciona el tipus de document d'identificació (NIF, CIF, NIE o passaport), introdueix les teves dades i valida l'operació desplaçant la barra "Moure per validar". Tot seguit rebràs un codi de seguretat al telèfon per poder triar una clau d'accés nova.

També pots recuperar la clau d'accés a través de la Banca en línia, tant de particulars com d'empreses, fent clic a “Accés clients” / “Problemes amb la clau d'accés?” o “Has oblidat la clau d'accés?, respectivament.

A Banca en línia empreses hauràs d'introduir el nom d'usuari amb el qual accedeixes habitualment i els últims quatre dígits del telèfon que tinguis associat. Tot seguit rebràs un SMS amb una clau d'accés nova la qual, per a major seguretat, hauràs de modificar en accedir per primera vegada. Si no tens cap número de mòbil associat o si has canviat de número, adreça't a la teva oficina para actualitzar aquesta informació.

Recorda que la clau d'accés està formada per vuit dígits numèrics i amb ella podràs consultar les teves posicions. Si vols operar al canals digitals, hauràs de formalitzar el contracte multicanal. Pots fer-ho:

  • A través de l'aplicació de Santander (des de la pantalla d'inici, selecciona “Menú” i “Obtenir claus”).
  • A través del web de Santander (a “Accés clients” / “Alta a la banca en línia”).
  • A qualsevol de les nostres oficines (localitza la teva oficina més propera al cercador d'oficines).
Z7_3OKIGJ82OO3RD06GQ14CMFU1M3
T'ha semblat útil aquesta informació?
Ens encantaria conèixer la teva opinió per a millorar
Z7_3OKIGJ82O0H960QT55SQBR7I72

Et pot interessar

×
${loading}
×