Santander

Internet - Banca en línia

Internet - Banca en línia - Particulars Santander

  • Què m'ofereix?
  • Preguntes freqüents

 

Avantatges
Amb la banca per Internet del Santander obres un món de possibilitats i avantatges, descobreix-los! 

  • Sempre disponible
  • Sense esperes ni horaris
  • Segur
  • Sempre amb el suport de la teva oficina del Santander

Operativa del teu dia a dia

  • Transferències i traspassos
  • Activació de targetes
  • Gestió de targetes: Diners Directes, Pagament Fàcil, Pagament Ajornat
  • Pagament de rebuts
  • Amortització de préstecs
  • Pagament d'impostos
Contractació de productes d'estalvi i inversió

  • Préstec preconcedit d'abonament immediat
  • Targetes preconcedides i targeta e-Cash
  • Dipòsits
  • Fons d'inversió i les seves aportacions
  • Plans de pensions i les seves aportacions
  • Assegurances
  • Comptes i comptes de valors
  • Compra/Venda de valors
Altres serveis de valor

  • Correspondència en línia
  • Consulta en línia del teu pin
  • Recàrrega de mòbil
  • Zona comercial per consultar promocions i campanyes
Opera en borsa i compra accions amb el nostre Broker de Borsa Online.

Dóna d'alta les teves claus per operar en línia i gaudeix dels seus avantatges

Què és necessari per accedir a la banca en línia?

  • Hauràs de tenir signat el contracte multicanal (CMC), que pots signar a la teva oficina (localitza-la fent clic a "Oficines i caixers").

  • En el procés rebràs les teves claus, tant la d'accés com la de signatura, ambdues de vuit posicions. Enviarem aquesta última immediatament per SMS al telèfon que prèviament has indicat per operar a la banca a distància.


Com accedeixo a Supernet?

  • Si ja tens claus de client, accediràs entrant des de la part superior del web a "Accés clients" introduint les teves dades d'identificació. Selecciona el document identificatiu (NIF, NIE, CIF o passaport) i, seguidament, introdueix el número corresponent (incloent-hi la/les lletra/lletres, sense espais, guions ni punts de separació).

  • Al camp següent tecleja la teva clau d'accés (recorda que està formada per caràcters numèrics).

  • També pots accedir amb el teu DNI electrònic.


Com puc obtenir la clau d'accés?

  • L'hauràs obtingut en signar el contracte multicanal.

  • Si no la recordes o la tens bloquejada, pots tornar a obtenir-la fent clic a "Aconsegueix les teves claus per operar en línia" o, si t'ho estimes més, accedint des de la part superior del web a "Accés clients" i fent clic a l'opció "Has oblidat la teva clau?".

  • Et demanarem una sèrie de dades per confirmar la teva identitat (recorda que el contracte multicanal està compost per vint dígits). Aquesta clau d'accés et permet d'accedir a les teves posicions i fer les consultes principals.

  • Pots modificar/personalitzar la clau d'accés en qualsevol moment accedint a Supernet o a l'aplicació de banca mòbil amb la clau d'accés en vigor i entrant a l'"Àrea personal", seleccionant "Canvi de clau".

  • Si vols operar a través dels canals a distància necessites tenir també la clau de signatura.


Com obtinc la signatura electrònica?

  • En el mateix procés d'alta del contracte multicanal, que permet a tots els nostres clients d'accedir a la banca a distància, s'obté la clau d'accés i la clau de signatura. Aquest procés es realitza a l'oficina.

  • Si no la recordes o la tens bloquejada, aconsegueix-la per Supernet. Entra amb la teva clau d'accés i sol·licita-la a l'"Àrea personal" (zona superior dreta), opció "Canvi de claus i telèfon de contacte", dins de "Sol·licitar signatura electrònica a domicili". En uns quants dies la rebràs a l'adreça associada al contracte multicanal signat amb el Banc.

  • També la pots obtenir a qualsevol de les nostres oficines, on te'n facilitaran una de nova via SMS (vigència de 24 hores).

  • Una altra alternativa, si tens pressa per fer alguna operativa, és l'opció de sol·licitar una clau de signatura per a un únic dia per Supernet. Entra a la teva "Àrea personal", dins de l'opció "Signatura electrònica per a avui". En aquest cas, a més, hauràs d'introduir el codi que rebràs via SMS al mòbil associat al teu contracte multicanal i trucar a la Superlínia, al número 915 123 123, on rebràs la clau.

  • En qualsevol dels casos anteriors hauràs de modificar la clau de signatura que rebràs per una de la teva elecció (composta per vuit caràcters alfanumèrics) en el primer accés que facis a Supernet o a l'aplicació de banca mòbil.

  • Quan accedeixis veuràs una pantalla que t'indica que has de canviar la clau de signatura per una altra triada per tu i confirmar-la. Si no ho fas, no activaràs la clau de signatura i no podràs realitzar l'operativa habitual pels canals a distància. Recorda que disposes d'un termini de 24 hores (si la reps via SMS) o de 30 dies (si la reps per correu postal) des que t'arribi per a la seva activació.

  • Si t'ho estimes més, la pots activar a la Superlínia, trucant al 915 123 123.

  • Pots modificar/personalitzar la clau de signatura en qualsevol moment accedint a Supernet o a l'aplicació de banca mòbil a l'"Àrea personal", seleccionant "Canviar signatura multicanal".

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Descarrega l'aplicació Santander a Google Play
Descarrega l'aplicació Santander a l'App Store
Canal oficial de Banco Santander Espanya a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander Espanya a YouTube