Finançament amb targeta de crèdit
Com puc sol·licitar una renovació o un duplicat de la targeta?
Has perdut la targeta del banc? Està tan deteriorada que no pots utilitzar-la? Caducarà aviat? Continua llegint per conèixer les opcions que tens per sol·licitar la renovació o un duplicat de les teves targetes de dèbit o crèdit.
Si necessites renovar la targeta per deteriorament, podràs bloquejar-la primer a través de l'aplicació o de la Banca en Línia.
Des de l'aplicació Santander
Accedeix a la posició global amb la teva clau d'accés i segueix aquests passos:
- Navega pel menú lateral dret desplegable, a la icona amb les tres línies horitzontals, i selecciona l'opció "Els meus productes".
- Tria l'opció "Targetes i, dins d'aquesta, selecciona la targeta que t'interessi renovar, prem el símbol "+" i marca "Bloquejar la targeta".
Des de la Banca en Línia
Accedeix al teu menú personal amb el teu document d'identitat i la clau d'accés, i segueix els passos següents:
- Al menú superior, selecciona l'opció "Comptes i targetes" i, dins d'aquesta opció, "Targetes".
- Tria la targeta que vols renovar i marca "Bloquejar la targeta".
- Seguidament, dins de "Motiu del bloqueig", tria entre "Pèrdua/robatori" o "Deteriorament" i fes clic a "Acceptar".
En tots dos canals, caldrà que disposis de signatura electrònica, activa i operativa, per completar la sol·licitud.
En canvi, si la teva targeta caducarà aviat, no cal que facis cap tràmit. La nova targeta de crèdit o dèbit Santander arribarà automàticament al teu domicili durant el mes en què caduqui l'antiga.
Et pot interessar
Advantages de les targetes de crèdit
Avantatges de les targetes de crèdit
Caixers automàtic amb contacless