Z7_3OKIGJ82O83Q50QRKR9DHEN866

Com puc sol·licitar una renovació o un duplicat de la targeta?

Has perdut la targeta del banc? Està tan deteriorada que no pots utilitzar-la? Caducarà aviat? Continua llegint per conèixer les opcions que tens per sol·licitar la renovació o un duplicat de les teves targetes de dèbit o crèdit.

Si necessites renovar la targeta per deteriorament, podràs bloquejar-la primer a través de l'aplicació o de la Banca en Línia.

Des de l'aplicació Santander

Accedeix a la posició global amb la teva clau d'accés i segueix aquests passos:

  1. Navega pel menú lateral dret desplegable, a la icona amb les tres línies horitzontals, i selecciona l'opció "Els meus productes".
  2. Tria l'opció "Targetes i, dins d'aquesta, selecciona la targeta que t'interessi renovar, prem el símbol "+" i marca "Bloquejar la targeta".

Des de la Banca en Línia

Accedeix al teu menú personal amb el teu document d'identitat i la clau d'accés, i segueix els passos següents:

  1. Al menú superior, selecciona l'opció "Comptes i targetes" i, dins d'aquesta opció, "Targetes".
  2. Tria la targeta que vols renovar i marca "Bloquejar la targeta".
  3. Seguidament, dins de "Motiu del bloqueig", tria entre "Pèrdua/robatori" o "Deteriorament" i fes clic a "Acceptar".

En tots dos canals, caldrà que disposis de signatura electrònica, activa i operativa, per completar la sol·licitud.

En canvi, si la teva targeta caducarà aviat, no cal que facis cap tràmit. La nova targeta de crèdit o dèbit Santander arribarà automàticament al teu domicili durant el mes en què caduqui l'antiga.

Z7_3OKIGJ82O83Q50QRKR9DHEN867

Et pot interessar

×
${loading}
×