Què és Correos Cash?

Hem establert un acord amb Correos que et permetrà realitzar retirades d'efectiu del teu compte i fer ingressos en les més de 4.600 oficines que Correos té a tota Espanya. Això suposa incorporar serveis financers en més de 1.500 municipis en els quals Banco Santander no compta amb oficina ni agent col·laborador.

A més, amb aquest servei podràs sol·licitar que un carter et lliuri fins a 500 € a tu o a un tercer que sigui client de Banc Santander a qualsevol domicili d'Espanya.

Serveis

Correos Cash posa a la teva disposició 3 nous serveis:

  • Retirar diners en efectiu a dèbit del teu compte Santander a les oficines de Correos per import des de 10 € i inferior a 2.500 €.
  • Ingressar diners en efectiu al teu compte Santander des de les oficines de Correos des de 10 € i inferior a 2.500 €.
  • Lliurament de diners en efectiu al domicili que indiquis, per a tu o per a un tercer que sigui client de Banco Santander des de 10 € i menor a 500 €.

Com ingressar i retirar efectiu amb CorreOs Cash

Tens dues alternatives per realitzar aquestes operacions:

  1. Sol·licitar les operacions des dels nostres canals digitals

    Només has d'entrar a l'apartat de “Correos Cash” a la teva aplicació Santander o a través de la teva Banca en línia i realitzar la sol·licitud de l'operació i, posteriorment, adreçar-te a l'oficina de Correos que triïs per presentar el codi QR generat, identificar-te amb el teu DNI, passaport o targeta de residència i executar l'operació.

    Per motius de seguretat, només es podrà sol·licitar i executar una operació al dia per un import inferior a 2.500 € i tres operacions en un termini de 7 dies per un import menor a 7.500 €. Per a imports iguals o superiors, hauràs d'adreçar-te a una oficina o agent col·laborador de Banco Santander.

    La sol·licitud d'operacions per retirar o ingressar diners en efectiu a les oficines de Correos generarà un codi QR, que has de presentar en el moment de realitzar l'operació i que té una vigència de 7 dies naturals des que es genera. Com que el càrrec o abonament al teu compte es produeix en el moment d'executar l'operació en una oficina de Correos, podràs anul·lar-la sense comissió fins aquest moment.
  2. Sol·licitar les operacions directament a l'oficina de Correos

    Per fer-ho has d'adreçar-te a qualsevol oficina de Correos i identificar-te amb el teu DNI, targeta de residència o passaport en vigor i una targeta de dèbit o crèdit de Banco Santander de la qual siguis titular que no estigui caducada ni anul·lada, i indicar al personal de l'oficina de Correos que vols retirar o ingressar diners en efectiu del teu compte de Banco Santander.

    Amb aquestes dades, el personal de Correos tramitarà l'operació des de la seva aplicació i el banc la validarà si tot és correcte.

Comissió del servei CorreOs Cash

T'oferim dues operacions sense comissió al mes per client, entre retirada i ingrés d'efectiu en oficina, si aquestes operacions s'executen en una oficina de Correos situada en un municipi en el qual Banco Santander no disposi d'oficina pròpia ni d'agent col·laborador.

La prestació d'aquests serveis quan es realitzen en oficines de Correos en les quals Santander sí que té seu o agent col·laborador, o una vegada superat aquest mínim mensual de dues operacions en poblacions sense presència de Banco Santander, té la següent comissió:

  • Retirada d'efectiu en oficines de Correos: 1,30 €
  • Ingrés d'efectiu en oficines de Correos: 1,80 €

Pots consultar en qualsevol moment totes les oficines i caixers de Banco Santander i les oficines de Correos, i el seu horari, al nostre cercador d'oficines i caixers.

La comissió de l'enviament a domicili d'efectiu per part d'un carter és de 6 €.

Procediment de lliurament a domicili

L'enviament d'efectiu a domicili es fa a l'adreça indicada en el moment de la sol·licitud de l'operació i en un termini entre 1 i 3 dies hàbils des de la seva confirmació per part de Correos.

Correos t'enviarà un SMS confirmant la recepció de l'ordre i un segon SMS informant del dia en què es realitzarà el lliurament. En aquest cas, el càrrec al teu compte corrent, tant de l'import de l'operació com de la comissió de 6 €, es realitzarà en el moment de la sol·licitud, perquè l'efectiu es posa a disposició de Correos perquè gestioni el lliurament.

Si en el moment del lliurament no ets al domicili, Correos et deixarà un avís perquè puguis adreçar-te a qualsevol de les seves oficines d'Espanya a retirar-lo, durant un termini màxim de 18 dies des de la confirmació de la sol·licitud. Si en el termini establert no disposes de l'efectiu, s'abonarà de nou al teu compte. En cap cas es tornarà la comissió pel servei de lliurament a domicili prestat per Correos.

Cancel·lació del lliurament d'efectiu a domicili

Amb Correos Cash disposes de la possibilitat de cancel·lar la sol·licitud d'efectiu a domicili en dos moments diferents:

  • Des del moment de la sol·licitud de l'operació a través dels canals digitals habilitats per Banco Santander en cada moment i fins a les 7:00 hores del següent dia hàbil, moment en què Correos inicia el procés de lliurament. En aquest cas, es podrà cancel·lar l'operació per complet, de tal manera que se t'abonarà de nou al teu compte tant l'import sol·licitat, com la comissió cobrada.
  • Durant el tems que els diners romanen a la teva disposició a qualsevol oficina de Correos una vegada que el personal de Correos ha intentat el lliurament en el domicili. En aquest cas només es realitzarà l'abonament en compte de l'import sol·licitat, però no de la comissió cobrada, perquè el servei de lliurament a domicili s'ha prestat per part de Correos.

Et pot interessar

×
${loading}
×