Com puc sol·licitar duplicats de rebuts?
Necessites obtenir un duplicat d'un rebut abonat amb el teu compte? Pots fer-ho fàcilment utilitzant l'aplicació o accedint a la Banca en Línia.
Des de l'aplicació Santander
Entra a la posició global utilitzant la teva clau d'accés i segueix els passos següents:
- Navega pel menú lateral dret desplegable, a la icona amb les tres línies horitzontals.
- Selecciona l'opció "Rebuts i impostos".
- Accedeix al rebut que t'interessi.
- Marca l'opció "Demanar duplicat".
Des de la Banca en Línia
Accedeix al teu menú personal amb el teu document d'identitat i la clau d'accés, i segueix aquests passos:
- Al menú superior, selecciona l'opció "Comptes i targetes".
- Selecciona l'opció "Rebuts".
- Tria el compte al qual tens domiciliat el rebut, cerca el rebut que t'interessi entre tots els rebuts i fes clic a "Demanar duplicat".
Recorda que podràs sol·licitar duplicats de rebuts amb un màxim de 15 mesos d'antiguitat i que el rang de dates introduït per fer la selecció no podrà superar els dos mesos.
Tant a l'aplicació com a la Banca en Línia caldrà que disposis de signatura electrònica activa i operativa per completar la sol·licitud de duplicat de rebut.