Ajuda urgent - Banco SantanderPosa't en contacte amb nosaltres si necessites ajuda urgent pel robatori o la pèrdua de la teva targeta. Informa't aquí de les opcions i els passos que cal seguir.
topbar españa

Particulars

Ajuda urgent

En cas de robatori de la targeta, denúncia immediatament el que ha passat i posa’t en contacte amb nosaltres per bloquejar-la a través dels mitjans següents:

  • App Santander.
  • Banca en línia.
  • Telèfon 900 811 381 - Gratuït les 24 hores.
Image

Si tens una emergència amb les targetes o les claus...

Si tens una situació d’emergència perquè t’han robat la targeta, l’has perduda o creus que algú està utilitzant les teves claus d’Internet, descobreix aquí què has de fer.

Image

1

M’han robat la targeta

Davant el robatori de la targeta, n’has de sol·licitar el bloqueig total i l’enviament al domicili d’una de nova. Ho pots fer des de l’app, la Banca en línia o trucant al telèfon gratuït 24 hores, 900 811 381.

A més, has de denunciar el robatori davant les autoritats.

Image

2

He perdut la targeta

Pots bloquejar la targeta de manera temporal tant des de l’app Santander com des de la nostra Banca en línia. Per fer-ho, només has d’accedir a la targeta i apagar-la.

Quan necessitis desbloquejar-la, activa-la de nou posant-la en mode ON. La podràs continuar fent servir sense cap problema.

En cas que no trobis la teva targeta, sol·licita’n el bloqueig total i l’enviament d’una de nova al domicili. Pot fer aquesta operació des de l’app Santander, des de la Banca en línia o trucant al telèfon 900 811 381.

Image

3

Algú ha fet servir les meves claus

Si creus que algú pot estar fent un ús indegut de les teves claus, les has de canviar al més aviat possible. Ho pots fer a través de l’app, la Banca en línia o trucant a la Superlínia (915 123 123).

Un cop sol·licitis les noves claus, les anteriors deixaran de funcionar.

Carousel navigation
Image

1

M’han robat la targeta

Davant el robatori de la targeta, n’has de sol·licitar el bloqueig total i l’enviament al domicili d’una de nova. Ho pots fer des de l’app, la Banca en línia o trucant al telèfon gratuït 24 hores, 900 811 381.

A més, has de denunciar el robatori davant les autoritats.

Image

2

He perdut la targeta

Pots bloquejar la targeta de manera temporal tant des de l’app Santander com des de la nostra Banca en línia. Per fer-ho, només has d’accedir a la targeta i apagar-la.

Quan necessitis desbloquejar-la, activa-la de nou posant-la en mode ON. La podràs continuar fent servir sense cap problema.

En cas que no trobis la teva targeta, sol·licita’n el bloqueig total i l’enviament d’una de nova al domicili. Pot fer aquesta operació des de l’app Santander, des de la Banca en línia o trucant al telèfon 900 811 381.

Image

3

Algú ha fet servir les meves claus

Si creus que algú pot estar fent un ús indegut de les teves claus, les has de canviar al més aviat possible. Ho pots fer a través de l’app, la Banca en línia o trucant a la Superlínia (915 123 123).

Un cop sol·licitis les noves claus, les anteriors deixaran de funcionar.

Carousel navigation