1
M’han robat la targeta
Davant el robatori de la targeta, n’has de sol·licitar el bloqueig total i l’enviament al domicili d’una de nova. Ho pots fer des de l’app, la Banca en línia o trucant al telèfon gratuït 24 hores, 900 811 381.
A més, has de denunciar el robatori davant les autoritats.
2
He perdut la targeta
Pots bloquejar la targeta de manera temporal tant des de l’app Santander com des de la nostra Banca en línia. Per fer-ho, només has d’accedir a la targeta i apagar-la.
Quan necessitis desbloquejar-la, activa-la de nou posant-la en mode ON. La podràs continuar fent servir sense cap problema.
En cas que no trobis la teva targeta, sol·licita’n el bloqueig total i l’enviament d’una de nova al domicili. Pot fer aquesta operació des de l’app Santander, des de la Banca en línia o trucant al telèfon 900 811 381.
3
Algú ha fet servir les meves claus
Si creus que algú pot estar fent un ús indegut de les teves claus, les has de canviar al més aviat possible. Ho pots fer a través de l’app, la Banca en línia o trucant a la Superlínia (915 123 123).
Un cop sol·licitis les noves claus, les anteriors deixaran de funcionar.
