1
Reps un missatge de text al mòbil.
La introducció de la SCA (Strong Customer Authentication) o autenticació reforçada de clients és un canvi normatiu introduït a la legislació vigent que regula la prestació dels serveis de pagaments i transaccions de pagament electròniques. El canvi implica un reforç en la seguretat de les compres que es fan per Internet i principalment afecta la forma en què es validaven, fins ara, algunes de les transaccions (s'usava una clau enviada al mòbil del client) i introdueix un procés reforçat i encara més segur per als clients.
No, hi haurà compres que no requeriran autenticació, ja sigui pel seu baix import, pel seu risc de frau o per l'aplicació d'alguna exempció permesa per la normativa.
En primer lloc, cal que tinguis actiu el teu contracte de Banca Digital. Si no tens claus o no les recordes, pots gestionar-ho aquí.
Si tens l'aplicació Santander, podràs confirmar les compres amb Santander Key* utilitzant simplement la teva empremta o el reconeixement facial.
Utilitzar-ho és tan fàcil com pagar a botigues físiques:
Molt més fàcil, oi?
Per gaudir de la millor experiència de compra en línia, assegura't de tenir l'última versió de l'aplicació Santander, identificar el dispositiu com a segur i tenir actives les notificacions. En cas contrari, rebràs un SMS al teu telèfon mòbil amb un enllaç al qual hauràs d'accedir per verificar la teva identitat, introduint la clau d'accés a la banca en línia o l'aplicació Santander.
* Per poder confirmar les operacions amb empremta o reconeixement facial, necessitaràs un terminal mòbil amb biometria. Si no en tens un, podràs continuar operant amb la clau d'accés.
ATENCIÓ: des de Banco Santander mai no et demanarem altres dades per autenticar la teva identitat en compres en línia: ni document d'identitat, ni domicili, ni data de naixement, ni clau de signatura, ni número de mòbil, etc.
Què cal fer en cas de robatori o pèrdua d'una targeta de crèdit
FAQs
Comprar per internet de manera segura
SEGURETAT EN LÍNIA
En vull saber més
DICCIONARI