Particulars
Santander Personal per particulars
Santander Personal és un servei d'atenció personalitzada amb el qual disposaràs d'un gestor personal per fer la teva operativa més fàcil.
- Tu propio gestor digital
- Com vulguis. Quan vulguis.
- Perquè el teu temps és important per a tu i nosaltres ho sabem.
Què és Santander Personal?
Santander Personal és un canal de gestió personalitzat, a la teva mida, gràcies al qual disposaràs d’un Gestor Digital que estarà al teu costat en la gestió del teu patrimoni.
Quines característiques té?
- Tindràs una gestió integral en la contractació, l’assessorament, les operacions i les consultes.
- Personalitzat, estaràs sempre atès pel teu gestor personal.
- Un canal flexible en el qual pots triar el moment i la manera de posar-te en contacte amb el teu gestor.
- Servei gratuït i multilingüe.
Quins avantatges té?
- Beneficia’t de tots els avantatges que ofereix: immediatesa, flexibilitat i atenció personalitzada.
- Un servei que s’adapta a tu i al teu estil de vida perquè la relació amb el teu banc continuï sent còmoda i senzilla. A Santander Personal treballem per oferir-te cada dia la millor atenció personalitzada.
- Aprofita l’última tecnologia i mantén contacte directe amb el teu Gestor Digital.
- De manera remota i propera, els 7 dies de la setmana.
- Tu decideixes com relacionar-te amb Banco Santander:
Videotrucada
L’última tecnologia al teu servei, perquè et puguis posar en contacte amb el teu Gestor Digital de manera propera, directa i innovadora. Podràs veure i parlar amb el teu Gestor Digital a través de l’app de videotrucada del Santander.
Xat
Et pots posar en contacte ràpidament amb el teu Gestor Digital a través del canal Mur, un canal de missatgeria directa per fer consultes concretes que podreu parlar ràpidament i de manera concisa.
Telèfon
Posa’t en contacte amb el teu Gestor Digital a través d’un servei per ajudar-te en qualsevol tipus de tràmit i contractació sense necessitat de desplaçaments, en el moment que sigui i siguis on siguis.
Missatge electrònic
Escriu un missatge electrònic al teu Gestor Digital per a les operacions bancàries que necessitis tramitar.
qui pot accedir a aquest canal?
Tots els clients i no clients poden utilitzar aquesta nova forma de relacionar-se amb el banc.
- Particulars
Clients de tota mena amb diferents inquietuds poden accedir al nostre canal de Santander Personal Particulars.
- Select
Si estàs dins del segment Select, estaràs atès per un Gestor Digital especialitzat en productes d’estalvi i inversió.
- Negocis
Si ets autònom, tens una empresa o la dirigeixes, un Gestor Digital especialitzat en productes de negoci et podrà atendre sempre que ho necessitis i informar-te de tots els avantatges que tens en els diferents moments de l’any.
- CNI
Un equip de gestors digitals especialitzat en Negoci Internacional t’ajudarà en les teves exportacions i importacions en l’idioma que necessitis.
Com accedeixes a aquest canal?
Pots contactar amb el teu Gestor Personal a través de diverses vies, de dilluns a dijous de 9:00 a 18:30 hores i els divendres de 8:30 a 14:00 hores.
App Santander
Podràs accedir al teu Gestor Digital des dels diferents canals de comunicació: contacte telefònic, videotrucada, xat i correu electrònic.
Banca en línia
Tindràs accés a tots els canals de comunicació amb el teu gestor i podràs consultar les teves dades sense sortir de la teva banca en línia.
