Què és Santander Personal?

Santander Personal és un canal de gestió personalitzat, a la teva mida, gràcies al qual disposaràs d’un Gestor Digital que estarà al teu costat en la gestió del teu patrimoni.

  • Tindràs una gestió integral en la contractació, l’assessorament, les operacions i les consultes.
  • Personalitzat, estaràs sempre atès pel teu gestor personal.
  • Un canal flexible en el qual pots triar el moment i la manera de posar-te en contacte amb el teu gestor.
  • Servei 24 hores, gratuït i multilingüe.

QUINS AVANTATGES TÉ?

  • Beneficia’t de tots els avantatges que ofereix: immediatesa, flexibilitat i atenció personalitzada.
  • Un servei que s’adapta a tu i al teu estil de vida perquè la relació amb el teu banc continuï sent còmoda i senzilla. A Santander Personal treballem per oferir-te cada dia la millor atenció personalitzada.
  • Aprofita l’última tecnologia i mantén contacte directe amb el teu Gestor Digital.
  • De manera remota i propera, les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana.
  • Tu decideixes com relacionar-te amb Banco Santander:

VIDEOTRUCADA

L’última tecnologia al teu servei, perquè et puguis posar en contacte amb el teu Gestor Digital de manera propera, directa i innovadora. Podràs veure i parlar amb el teu Gestor Digital a través de l’app de videotrucada del Santander.

XAT

Et pots posar en contacte ràpidament amb el teu Gestor Digital a través del canal Mur, un canal de missatgeria directa per fer consultes concretes que podreu parlar ràpidament i de manera concisa.

TELÈFON

Posa’t en contacte amb el teu Gestor Digital a través d’un servei de 24 hores per ajudar-te en qualsevol tipus de tràmit i contractació sense necessitat de desplaçaments, en el moment que sigui i siguis on siguis.

MISSATGE ELECTRÒNIC

Escriu un missatge electrònic al teu Gestor Digital per a les operacions bancàries que necessitis tramitar.

QUI POT ACCEDIR A AQUEST CANAL?

Tots els clients i no clients poden utilitzar aquesta nova forma de relacionar-se amb el banc.


  • PARTICULARS
    Clients de tota mena amb diferents inquietuds poden accedir al nostre canal de Santander Personal Particulars.
  • SELECT
    Si estàs dins del segment Select, estaràs atès per un Gestor Digital especialitzat en productes d’estalvi i inversió.
  • NEGOCIS
    Si ets autònom, tens una empresa o la dirigeixes, un Gestor Digital especialitzat en productes de negoci et podrà atendre sempre que ho necessitis i informar-te de tots els avantatges que tens en els diferents moments de l’any.
  • CNI
    Un equip de gestors digitals especialitzat en Negoci Internacional t’ajudarà en les teves exportacions i importacions en l’idioma que necessitis.

Icon / PlayerCreated with Sketch.

Coneix Santander Personal

Aprofita l’última tecnologia per rebre la mateixa atenció que a qualsevol oficina Santander, però de manera remota, les 24 hores del dia, els set dies de la setmana. Coneix ara Santander Personal i beneficia’t de tots els avantatges que ofereix: immediatesa, flexibilitat i personalització.

COM ACCEDEIXES A AQUEST CANAL?

Pots disposar i posar-te en contacte amb el teu gestor personal mitjançant diverses vies:

APP SANTANDER
Dona-t’hi d’alta des del telèfon mòbil. Podràs accedir al teu Gestor Digital des dels diferents canals de comunicació: contacte telefònic, videotrucada, xat i correu electrònic.

BANCA EN LÍNIA
També pots donar-te d'alta a Santander Personal des de la teva àrea personal. Tindràs accés a tots els canals de comunicació amb el teu gestor i podràs consultar les teves dades sense sortir de la teva banca en línia.

TELÈFON
Truca’ns i sol·licita’l a través del telèfon 915 123 123. Un cop t’hi hagis donat d’alta, et podràs posar en contacte amb el teu gestor personal quan ho necessitis.


OFICINES
Sol·licita l'alta a qualsevol de les nostres oficines Santander. Després podràs comunicar-te amb el teu gestor a través dels diferents canals que posem a la teva disposició.

Et pot interessar

×
${loading}
×