Obtingues la solució que busques en el menor temps possible

Si tens cap dubte, consulta o incidència, posem a la teva disposició diferents canals per obtenir una solució.  

Tens una emergència?

Si t'han robat la targeta, l'has perdut o estan usant fraudulentament les teves claus digitals, informa't aquí per a bloquejar-la.

CONSULTAR

Preguntes freqüents

Si el que vols és resoldre els teus dubtes de manera immediata, consulta aquest apartat.

Icon / Plus Created with Sketch.

Formulari en línia

Si el que busques és comoditat, fes-ho en línia. La teva incidència l'atendrà un equip especialitzat.

Icon / Plus Created with Sketch.

Contacte personal

Si vols resoldre la incidència per telèfon o en una oficina, aquesta és la teva opció.

Icon / Plus Created with Sketch.



 

Opció 1: Preguntes Freqüents, resol el teu dubte en aquest moment

  • Consultes operatives, ajuda tècnica, informació de productes i més.
  • Disponible 24 hores.
  • Accedeix-hi des de l'aplicació o la banca en línia.


Opció 2: Formulari en línia, contacta amb un equip especialitzat

checkmark-in-a-circle

OPCIÓ RECOMANADA

  • La forma més còmoda d'obtenir resposta.
  • Podràs comunicar-nos el que necessitis, sense límit de caràcters.
  • Amb el compromís d'informar-te en 2 dies laborals.


Opció 3: Contacte Personal, resol el teu dubte amb un gestor

Si prefereixes resoldre el teu dubte o incidència amb un gestor. Ho pots fer per atenció telefònica o en una oficina.

phone-support

business-store

Atenció telefónica

També pots fer-nos la consulta trucant al 915 123 123, de dilluns a divendres, de 9 del matí a 7 de la tarda, excepte festius nacionals. Amb molt de gust farem les gestions necessàries per ajudar-te.



Atenció en oficines

El nostre equip en oficines també a la teva disposició. Et recomanem demanar citar prèvia!

${loading}
×