Solució de pagament a proveïdors

A través d’una única solució amb Confirming DUO:

  1. Gestiones els teus pagaments a proveïdors.
  2. Pots finançar els teus pagaments.
  3. A més, si quan arriba el venciment de les factures decideixes ajornar el pagament, te’n facilitem el finançament.

És a dir, amb un únic servei, disposaràs de tots els avantatges del Confirming Estàndard per anticipar els pagaments a proveïdors i els avantatges del Pagament Àgil per pagar després de la data de venciment de les factures.

AVANTATGES PER AL PROVEÏDOR

  • Finançament: sense consumir-ne els límits en bancs i sense impacte a la CIRBE.
  • Seguretat: cobrament garantit de les factures anticipades.
  • Flexible: no cal ser client ni canviar de banc.
  • Multicanal: l'avançament disponible tant a la Banca en Línia, l’App Banco Santander, l’App Confirming, el Contact Center, el correu electrònic i, per descomptat, l’oficina.

AVANTATGES PER A TU

  • Senzill: en un sol producte tens tres serveis, que són la gestió de pagaments, el finançament per als teus proveïdors i el finançament per a la teva empresa.
  • Digital: enviament de remeses a través de la nostra Banca en Línia.
  • Finançament: el banc et facilita la liquiditat perquè puguis atendre el pagament dels teus proveïdors una vegada arribi el venciment.
  • Planificació: anticipació en la gestió i l’optimització de les teves operacions amb proveïdors.
  • Solvència: potencies la imatge de la teva empresa o negoci.

Condicions

El cost de l’avançament de la factura l’assumeix el proveïdor i, si quan arriba el venciment en vols finançar el pagament, la teva empresa assumeix les despeses de l’ajornament.

Per als proveïdors: tipus d’interès i una comissió que es cobra en el moment de l’avançament de la factura.

Per a tu: tipus d’interès i comissió sobre l’import finançat, que es cobra en el moment del venciment de la factura fins a la data d’ajornament acordada.


Parlem?

Si vols més informació, acosta't a qualsevol de les nostres oficines.

Et pot interessar

×
${loading}
×