Solució de pagament a proveïdors

A través d’una única solució amb Confirming DUO:

  1. Gestiones els teus pagaments a proveïdors.
  2. Els oferim la possibilitat de finançar-los
  3. I, a més, si quan arriba el venciment de les factures decideixes ajornar el pagament, te’n facilitem el finançament.

Tots els avantatges del Confirming Estàndard i els de Pagament Àgil en un únic servei.

AVANTATGES PER AL PROVEÏDOR

  • Finançament: sense consumir-ne els límits en bancs i sense impacte a la CIRBE.
  • Seguretat: cobrament garantit de les factures que anticipa.
  • Flexible: no cal ser client ni canviar de banc.
  • Multicanal: avançament disponible tant a la Banca en Línia, l’App Banco Santander, l’App Confirming, el Contact Center, el correu electrònic i, per descomptat, l’oficina.

AVANTATGES PER A TU

  • Senzill: en un únic producte tens tres serveis de gestió de pagaments, finançament per a proveïdors i per a la teva empresa.
  • Digital: enviament de remesa a través de la nostra Banca en Línia.
  • Finançament: el banc et facilita la liquiditat perquè puguis atendre el pagament dels teus proveïdors una vegada arribi el venciment.
  • Planificació: anticipació en la gestió i l’optimització de les teves operacions amb proveïdors.
  • Solvència: potencies la imatge de la teva empresa o negoci.

Condicions

El cost de l’avançament de la factura l’assumeix el proveïdor i, si quan arriba el venciment en vols finançar el pagament, la teva empresa assumeix les despeses de l’ajornament.

Per als proveïdors: tipus d’interès i una comissió que es cobra en el moment de l’avançament de la factura.

Per a tu: tipus d’interès i comissió sobre l’import finançat, que es cobra en el moment del venciment de la factura fins a la data d’ajornament acordada.

Et pot interessar

×
${loading}
×