Santander

Assegurança La meva llar Santander

  • Què m'ofereix?
  • Cobertures
  • Preguntes freqüents

Et presentem la nova assegurança La Meva Llar Santander, amb la protecció que qualsevol assegurança hauria d'oferir amb un preu a la teva mida. Una assegurança amb una àmplia gamma de cobertures1 en les seves tres modalitats de contractació:

La meva llar Santander ESSENCIAL
Per protegir el principal a la teva llar. Si ets propietari o inquilí d'un habitatge, gaudeix de les principals cobertures per cobrir els danys que es puguin produir a la teva llar en cas de incendi, danys per aigua, ruptura de vidres, robatori i reclamacions per responsabilitat civil per danys causats a un tercer1 i amb el servei 24 hores d'Assistència a la llar inclòs1.

La meva llar Santander AMPLIADA
Per tenir un plus de tranquil·litat. Si busques afegir més comoditat i tranquil·litat per a la teva llar, aquesta modalitat inclou totes les garanties de La meva llar Santander Essencial juntament amb cobertures addicionals, com ara danys estètics al continent, vehicles o embarcacions al garatge, bricolatge a la llar, assistència informàtica, actes vandàlics, robatori fora de l'habitatge i danys elèctrics.

La meva llar Santander INTEGRAL
Per tenir una cobertura integral. És la nostra modalitat més completa per als més exigents. Pensada per protegir, mantenir i prevenir la teva llar, perquè afegeix garanties addicionals, com ara dany accidental, danys estètics al continent i al contingut, servei de manteniment i servei de reparació1.

I amb la tranquil·litat que t'ofereixen les garanties1 La meva llar Santander en totes les seves modalitats:

- Garantia d'un any en totes les reparacions realitzades per la Companyia.
- Garantia de cobertura del 100% del dany amb el Compromís de capitals2.

Encara hi ha més, perquè en contractar l'assegurança La meva llar Santander en les seves modalitats Ampliada o Integral, gaudeixes del nostre compromís de qualitat (3/24/48/72)3:

  • En casos d'urgència, enviament d'un professional en les primeres 3 hores des de la teva trucada. En el termini de 24 hores s'avaluen els danys, abans de 48 hores es planifica la reparació i en un termini de 72 hores comença la reparació.
  • Si no es compleixen aquestes terminis, l'entitat asseguradora et lliurarà una quantitat equivalent a la prima anual de l'assegurança4.

 

Consulta més detalls del producte - (PDF-116.71KB).
Assegurança mitjançada per Santander Mediación Operador de Banca-Seguros Vinculado, SA, NIF: A28360311, a través de la seva xarxa de distribució Banco Santander, SA. Operador inscrit al Registre de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions amb núm. OV-0042. Responsabilitat civil i capacitat financera cobertes segons la legislació vigent. Companyia asseguradora: Santander Generales Seguros y Reaseguros, SA. Consulta les companyies asseguradores amb les quals l'operador manté un contracte d'agència per a la distribució de productes d'assegurança a
www.santandermediacionobsv.com.
1. Subjecte a les condicions contractuals de la pòlissa d'assegurances.
2. El càlcul dels capitals proposats de continent i mobiliari es realitza segons la informació sobre els metres quadrats construïts de l'habitatge declarats pel prenedor. En cas de sinistre, si el prenedor hagués acceptat els capitals proposats de continent o mobiliari facilitats per Santander Generales segons els metres quadrats de l'habitatge, Santander Generales es compromet a indemnitzar el 100% del dany causat, encara que aquest sigui superior al capital assegurat.
3. Els terminis indicats queden subjectes a les condicions contractuals de la pòlissa d'assegurança.
4. L'abonament de la prima d'assegurança es podrà rebre una sola vegada en cada anualitat de l'assegurança i no serà d'aplicació en els sinistres en els quals no procedeixi reparació, sinó indemnització econòmica, ni en els sinistres exclosos. El compromís de qualitat no serà d'aplicació en els sinistres en els quals no procedeixi reparació, ja sigui per la naturalesa del sinistre o per voluntat de l'assegurat. Tampoc serà d'aplicació en els sinistres no coberts per la pòlissa, ni en determinades garanties detallades a les CCGG.

Podràs triar la modalitat d'assegurança que millor s'adapti a la protecció que vols per a la teva llar.



Amb serveis molt complets per al manteniment de la teva llar en les modalitats Ampliada i Integral: 

  • Bricolatge a la llar1: ofereix una sèrie de serveis per realitzar tasques de bricolatge a l'habitatge assegurat, com ara penjar un quadre o unes cortines, instal·lar una aixeta o un llum, col·locació d'un mirall o accessoris de bany, etc.
  • Assistència informàtica1: ofereix serveis d'ajuda per solucionar les incidències produïdes a l'ordinador d'ús domèstic i a altres dispositius i suports, còpies de seguretat i de recuperació de la informació que contenen aquests dispositius.

I altres serveis addicionals disponibles només en la modalitat Integral:

  • Servei de manteniment1: ofereix una sèrie de garanties complementàries de valor afegit orientades al manteniment de l'habitatge (control de plagues a l'habitatge i al jardí, tractament preventiu de filtracions i reparació de persianes).
  • Servei de reparació1: ofereix una sèrie de garanties complementàries de valor afegit orientades a la reparació de l'habitatge (reparació d'electrodomèstics, mòbils i tauletes i aparells d'aire condicionat, manetes tecnològic).
  • Servei neteja segon habitatge1: ofereix el servei gratuït de 3 hores de neteja l'any, perquè només et preocupis de gaudir del teu temps de lleure.

 

Consulta més detalls del producte - (PDF-116.71KB).
Assegurança mitjançada per Santander Mediación Operador de Banca-Seguros Vinculado, SA, NIF: A28360311, a través de la seva xarxa de distribució Banco Santander, SA. Operador inscrit al Registre de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions amb núm. OV-0042. Responsabilitat civil i capacitat financera cobertes segons la legislació vigent. Companyia asseguradora: Santander Generales Seguros y Reaseguros, SA. Consulta les companyies asseguradores amb les quals l'operador manté un contracte d'agència per a la distribució de productes d'assegurança a
www.santandermediacionobsv.com.
1. Subjecte a les condicions contractuals de la pòlissa d'assegurances.

Cal ésser client de Banco Santander per a contractar una assegurança de llar?

Sí, l'assegurança La meva llar Santander és una assegurança exclusiva per a clients de Banco Santander.

Com actuar en cas de sinistre?

Posa't en contacte amb el Servei d'Assistència en el 902 24 48 72. Informa del contratemps esdevingut a la teva llar i s'encarregaran d'enviar el personal que necessites.

Puc estar assegurat si només soc inquilí?

Sens dubte, és possible contractar una pòlissa de llar essent inquilí.
Per tal de donar cobertura a petits sinistres que afecten el continent sense necessitat de recórrer al propietari, s'ofereix als inquilins assegurats que contractin únicament capital de Mobiliari, una cobertura de Continent a primer risc de fins a 3.000 €1.

Quina superfície de l'habitatge he d'incloure a la pòlissa per a estar correctament assegurat?

Cal assegurar la superfície construïda de l'habitatge, el garatge i el traster.
La Companyia Asseguradora t'ajudarà obtenint, a través de l'adreça, la informació directament del Cadastre. Si no existís o fos impossible obtenir-la, l'hauries de facilitar incloent-hi totes aquelles superfícies que puguin formar part del Continent, desglossades, entre habitatge, garatge i traster. Cal que tinguis en compte que no s'asseguren metres quadrats útils (és a dir, la superfície "trepitjable" de l'habitatge, inclosos els armaris), sinó metres quadrats construïts (superfície útil més superfícies "no trepitjables", envans, pilars, etc.).

 

Consulta més detalls del producte - (PDF-116.71KB).
Assegurança mitjançada per Santander Mediación Operador de Banca-Seguros Vinculado, SA, NIF: A28360311, a través de la seva xarxa de distribució Banco Santander, SA. Operador inscrit al Registre de la Direcció General d'Assegurances i Fons de Pensions amb núm. OV-0042. Responsabilitat civil i capacitat financera cobertes segons la legislació vigent. Companyia asseguradora: Santander Generales Seguros y Reaseguros, SA. Consulta les companyies asseguradores amb les quals l'operador manté un contracte d'agència per a la distribució de productes d'assegurança a
www.santandermediacionobsv.com.
1. Subjecte a les condicions contractuals de la pòlissa d'assegurances.

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Descarrega l'aplicació Santander a Google Play
Descarrega l'aplicació Santander a l'App Store
Canal oficial de Banco Santander Espanya a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander Espanya a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram