Santander

Oficinas operativas

Madrid, 16 de març de 2020

 

Amb la finalitat de protegir la salut dels nostres clients i empleats i d'assegurar la continuïtat del servei bancari de màxima qualitat, a partir de les 12:00 h de demà dimarts, 17 de març, reubiquem de manera temporal el servei que prestem als nostres clients en una part de les nostres oficines.

Podrà consultar la llista d'oficines obertes a l'aplicació de particulars (cercador de caixers i oficines), o al cercador d'oficines situat a continuació d'aquest document.

Li recordem també que hem adoptat un nou protocol seguint les instruccions de les autoritats sanitàries, segons el qual:

  • Accedeixi a les oficines, exclusivament, per a l'operativa que no pugui realitzar a caixers automàtics o als canals remots.
  • Si cal que l'atenguin personalment, li demanem que:
    • romangui a l'interior de l'oficina el temps imprescindible,
    • mantingui almenys un metre de distància de seguretat,
    • i eviti el contacte estret amb altres persones. 

A les nostres mans està combatre el COVID-19. Per això, l'animem a utilitzar la banca en línia del Santander (aplicació Santander, www.bancosantander.es, el telèfon mòbil del seu gestor i el 91.5123123), amb la qual, gràcies a la Digilosofia, podrà:

  • Accedir als nostres productes i serveis on, quan i com vulgui.
  • Consultar moviments de comptes i targetes.
  • Fer transferències immediates nacionals i internacionals.
  • Gestionar i pagar rebuts i impostos.
  • Fer enviaments de diners amb Bizum.
  • Enviar diners a caixers perquè una altra persona, amb una clau que li arribarà al mòbil, en pugui disposar.
  • Finançar pagaments, rebuts i ampliar el límit d'una targeta.
  • Tota l'operativa de targetes: consultar PIN, CVV, donar d'alta la targeta per a pagaments en línia (CES) i apagar i encendre les targetes de dèbit i crèdit.

I per a empreses, a més:

  • Disposar de liquiditat amb els seus comptes de crèdit a través de l'operativa de transferències o remeses.
  • Gestionar els cobraments i pagaments del dia a dia.
  • I fer la seva operativa relacionada amb el negoci internacional.

I, naturalment, amb total seguretat. Ara bé, li recordem la importància de no compartir amb ningú les seves claus ni la seva signatura personal i l'instem que compleixi les recomanacions de ciberseguretat.

Recordi també que Banco Santander té una xarxa de més de 7.000 caixers als quals podrà portar a terme bona part de l'operativa habitual.

Un cop més, li demanem disculpes per les molèsties causades. En aquesta situació excepcional, estem adoptant diàriament totes les mesures necessàries per protegir la seva seguretat i la dels nostres empleats.

Així mateix, apel·lem a la seva responsabilitat per evitar els trasllats, el contacte amb altres persones i fer un ús adequat de les nostres instal·lacions, tenint en compte la situació d'emergència de salut pública a què ens enfrontem.

Moltes gràcies,

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Descarrega l'aplicació Santander a Google Play
Descarrega l'aplicació Santander a l'App Store
Canal oficial de Banco Santander Espanya a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander Espanya a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram