Santander

Billin

  • Què és?
  • FAQs

Billin és un programa que ajuda els autònoms i les petites empreses a crear i gestionar les seves factures de forma còmoda, ràpida i segura. A través de la banca en línia, Supernet Particulars i Supernet Empreses, et podràs donar d'alta de forma gratuïta a la plataforma. També hi pots accedir directament des de www.billin.net/santander.

Quins avantatges t'ofereix?

  • Estalviaràs temps en la part administrativa i podràs invertir més temps en el teu negoci o la teva vida.
  • Podràs gestionar totes les teves factures i despeses en línia i les tindràs sempre a mà a l'ordinador i al móvil.
  • Amb ajuda professional de franc. T'ajuden a començar en cinc minuts.

Coneix algunes de les funcionalitats més destacades:

  • Crea i envia les teves factures en menys d'un minut.
  • Emmagatzema-les en una plataforma segura i accessible siguis on siguis.
  • Organitza totes les teves factures en un mateix lloc i localitza-les ràpidament en línea.
  • Coneix l'estat de cada factura en temps real: si ha estat rebuda, acceptada o cobrada.
  • Rep notificacions i alertes perquè no se't passi cap factura.
  • Personalitza les factures amb el teu logotip i colors corporatius o triant entre múltiples dissenys de plantilla.
  • Amb assistència telefònica de franc, per correu electrònic i xat en tot momento.
  • I moltes més funcionalitats que fan més fàcil la teva vida (pressupostos, factures recurrents, factures de proveïdors i despeses, diferents impostos, cobraments en línia i connexió amb el gestor).

El servei Billin és prestat per una empresa aliena a Banco Santander.


 

En vols més informació?
Truca'ns al 912 737 176 o, si t'ho estimes més, et truquem nosaltres!
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

Què és Billin?
Billin és una plataforma al núvol que permet als nostres clients crear, enviar, rebre, emmagatzemar i cobrar en línia les seves factures d'una manera senzilla, segura i gratuïta. Gràcies a Billin et podràs relacionar amb els teus contactes (clients i proveïdors) a través d'un únic sistema al qual es pot accedir des de qualsevol lloc i dispositiu, amb tots els beneficis que això comporta per al teu negoci.

Què ofereix Billin?

  • Crea i envia les teves factures en menys d'un minut.
  • Emmagatzema-les en una plataforma segura i accessible siguis on siguis.
  • Organitza la teva facturació en un mateix lloc i localitza les factures ràpidament en línea.
  • Coneix l'estat de cada factura en temps real: si ha estat rebuda, acceptada o cobrada.
  • Rep notificacions i alertes perquè no se't passi cap factura.
  • Personalitza les factures amb el teu logotip i colors corporatius o triant entre múltiples dissenys de plantilla.
  • Amb assistència telefònica de franc, per correu electrònic i xat per ajudar-te a començar o continuar amb les teves factures d'aquest any de franc en cinc minuts.
  • I moltes més funcionalitats que fan més fàcil la teva vida (pressupostos, factures recurrents, factures de proveïdors i despeses, diferents impostos, cobraments en línia i connexió amb el gestor.

Qui pot accedir al servei de Billin?
Tots els nostres clients autònoms i pimes amb contracte multicanal (banca en línia).

Quant costa el servei de Billin?
Billin és un servei 100% gratuït per sempre. La plataforma ofereix totes les funcionalitats de franc, amb espai il·limitat d'emmagatzemament al núvol.

A més, per l'acord al qual ha arribat Banco Santander amb Billin, la subscripció al Pla Prèmium és gratuïta durant un any per a tots els clients de Banco Santander (autònoms i pimes amb contracte multicanal: banca en línia).

Quins requisits ha de complir un client Santander per beneficiar-se d'aquest acord?
Ser autònom o pime client de Banco Santander i tenir un contracte multicanal (banca en línia).

On es pot donar d'alta en el servei de Billin un client del Santander per gaudir d'aquest benefici?
A través de la seva banca en línia, Supernet Particulars i Supernet Empreses. També a través de www.billin.net/santander.

Acabo de donar-me de baixa del Compte 1l2l3 Professional per contractar-ne un altre de diferent. Put continuar fent servir el servei de Billin?
Doncs sí. Podràs continuar utilitzant el servei amb les condicions inicials fins que acabi el període inicial de l'oferta. Posteriorment, hauràs d'optar pel servei gratuït o el Prèmium ofert per Billin (consulta les condicions al web www.billin.net/santander).

Amb qui m'he de posar en contacte si tinc algun dubte o problema operatiu?
Billin proporciona atenció personalitzada per xat des del seu lloc web i té un telèfon gratuït d'atenció i suport: 91 831 88 33, a més del correu electrònic info@billin.net. T'ajuden a començar o continuar amb les teves factures d'aquest any de franc en cinc minuts.


 

En vols més informació?
Truca'ns al 912 737 176 o, si t'ho estimes més, et truquem nosaltres!
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube