Santander

Billin

  • Què és?
  • FAQs

Billin és un programa que ajuda els autònoms i les petites empreses a crear i gestionar les seves factures de forma còmoda, ràpida i segura. A través de la banca en línia, Supernet Particulars i Supernet Empreses, et podràs donar d'alta a la plataforma. També hi pots accedir directament des de www.billin.net/santander.

Quins avantatges t'ofereix?

  • Estalviaràs temps en la part administrativa i podràs invertir més temps en el teu negoci o la teva vida.
  • Podràs gestionar totes les teves factures i despeses en línia i les tindràs sempre a mà a l'ordinador i al móvil.
  • Amb assistència telefònica de franc. T'ajuden a començar en cinc minuts.

Coneix algunes de les funcionalitats més destacades:

  • Crea i envia les teves factures en menys d'un minut.
  • Emmagatzema-les en una plataforma segura i accessible siguis on siguis.
  • Organitza totes les teves factures en un mateix lloc i localitza-les ràpidament en línea.
  • Coneix l'estat de cada factura en temps real: si ha estat rebuda, acceptada o cobrada.
  • Rep notificacions i alertes perquè no se't passi cap factura.
  • Personalitza les factures amb el teu logotip i colors corporatius o triant entre múltiples dissenys de plantilla.
  • Amb assistència telefònica de franc, per correu electrònic i xat en tot momento.
  • I moltes més funcionalitats que fan més fàcil la teva vida (pressupostos, factures recurrents, factures de proveïdors i despeses, diferents impostos, cobraments en línia i connexió amb el gestor).

El servei Billin és prestat per una empresa aliena a Banco Santander.

 

 

 

 

En vols més informació?
Truca'ns al 912 737 176 o, si t'ho estimes més, et truquem nosaltres!
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

Què és Billin?
Billin és una plataforma al núvol que permet als nostres clients crear, enviar, rebre, emmagatzemar i cobrar en línia les seves factures d'una manera senzilla i segura. Gràcies a Billin et podràs relacionar amb els teus contactes (clients i proveïdors) a través d'un únic sistema al qual es pot accedir des de qualsevol lloc i dispositiu, amb tots els beneficis que això comporta per al teu negoci.

Què ofereix Billin?

  • Crea i envia les teves factures en menys d'un minut.
  • Emmagatzema-les en una plataforma segura i accessible siguis on siguis.
  • Organitza la teva facturació en un mateix lloc i localitza les factures ràpidament en línia.
  • Coneix l'estat de cada factura en temps real: si ha estat rebuda, acceptada o cobrada.
  • Rep notificacions i alertes perquè no se't passi cap factura.
  • Personalitza les factures amb el teu logotip i colors corporatius o triant entre múltiples dissenys de plantilla.
  • Amb assistència telefònica, per correu electrònic i xat per ajudar-te a començar o continuar amb les teves factures d'aquest any de franc en cinc minuts.
  • I moltes més funcionalitats que fan més fàcil la teva vida (pressupostos, factures recurrents, factures de proveïdors i despeses, diferents impostos, cobraments en línia i connexió amb el gestor).

Qui pot accedir al servei de Billin?
Tots els nostres clients autònoms i pimes amb contracte multicanal (banca en línia).

Quant costa el servei de Billin?
Billin ofereix diferents paquets de serveis. Tria el que millor s'adapti a les teves necessitats. Pots consultar les condicions econòmiques a www.billin.net.

Quins requisits ha de complir un client del Santander per utilitzar Billin?
Ser autònom o pime client de Banco Santander i tenir un contracte multicanal (banca en línia).

On es pot donar d'alta en el servei de Billin un client del Santander?
A través de la seva banca en línia, Supernet Particulars i Supernet Empreses. També a través de www.billin.net/santander.

Amb qui m'he de posar en contacte si tinc algun dubte o problema operatiu?
Billin proporciona atenció personalitzada per xat des del seu lloc web i té un telèfon gratuït d'atenció i suport: 91 831 88 33, a més del correu electrònic info@billin.net. T'ajuden a començar o continuar amb les teves factures d'aquest any de franc en cinc minuts.

 

 

 

 

En vols més informació?
Truca'ns al 912 737 176 o, si t'ho estimes més, et truquem nosaltres!
 

SOL·LICITUD D'INFORMACIÓ

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram