Santander

Rènting Jaguar E-Pace

Oferta rènting cotxe Jaguar E-Pace

  • Oferta Jaguar E-Pace
  • Beneficis Rènting Bansacar
  • Preguntes freqüents

FITXA TÈCNICA

EQUIPAMENT INCLÒS

Tipus de vehicle: Tot terreny.
Amb pintura metal·litzada.
Nombre de places: 5.
Sensors d'aparcament davanters i posteriors amb càmera i radar, als costats només amb radar.
Cilindrada: 1.999 cc.
Control electrònic de tracció.
Nombre de cilindres: 4.
ABS i control d'estabilitat.
Potència máxima: 110 kW (150 CV) a 3.500 rpm.
Control de frenada en corba.
Parell motor: 380 Nm a 1.750 rpm.
Aire condicionat automàtic bizona.
Tracció: 4x4.
Volant multifunció revestit de cuir.
Caixa de canvis: Manual de 6 velocitats.
Fars amb lent de superfície complexa, bombeta LED i llum llarg LED.
Alimentació: Dièsel Common Rail.
Ordinador de viatge.
Emissions de CO2: 137 grs./km.
Control de creuer.
Nombre de portes: 4.
Navegador amb memòria interna i pantalla tàctil en color de 10'' i informació en 3D.
 
 
Ràdio digital AM/FM, RDS amb pantalla tàctil en color i 6 altaveus.
 
Tancament centralitzat amb comandament a distància, doble tancament i control dels alçavidres.
 
Llantes d'aliatge lleuger de 18".

BANSACAR és el rènting de vehicles del Santander, que inclou tots els serveis relacionats amb la seva utilització en una única quota fixa mensual.

És una solució integral de gran qualitat per a la gestió dels vehicles i adaptada a les necessitats de cada client.

 

SERVEIS INCLOSOS

A QUI ESTÀ DIRIGIT

Lloguer
 Empreses
Manteniment
 Autònoms
Reparacions
 Profesionales
 Assistència
 Institucions públiques i privades
 Canvis de pneumàtics
 Particulars
 Assegurança a tot risc del vehicle
 

 

Avantatges econòmics i de gestió
  • Reducció de costos:
    BANSACAR genera estalvis en negociar grans volums de contractació amb els seus proveïdors, que es converteixen en reduccions de la quota.

  • Estalvis en temps i gestions, ja que totes les tasques d'adquisició, matriculació, negociació amb tallers i proveïdors i venda del vehicle utilitzat a l'acabament del contracte queden en mans de BANSACAR.

  • Gestió realitzada per especialistes: el client rep un assessorament especialitzat durant l'elecció del vehicle, en la reparació d'avaries i sinistres i en la resta de serveis inclosos en la quota, mitjançant el nostre equip d'atenció 24 hores.

  • Millor planificació de la tresoreria: les quotes constants suposen una despesa fàcil de planificar, i s'eviten costos imprevistos perquè totes les possibles avaries o sinistres ja estan inclosos i perquè no hi ha variacions de quota per inflació ni per sinistralitat.

  • Amb una de les assegurances més completes del mercat, amb totes les cobertures, vàlida per a tots els conductors sense limitació per edat o antiguitat del permís de conduir. La seva prima no varia per IPC ni per sinistralitat.

  • Amb més qualitat de servei: el manteniment i les reparacions a tallers oficials garanteixen una qualitat més gran i proporcionen una de les xarxes de tallers amb més cobertura nacional: els tallers oficials de totes les marques.

  • Sense fiances ni desemborsaments inicials: no cal dipositar fiances en el moment de signar el contracte ni hi ha cap desemborsament inicial.

  • Amb opció de compra: el contracte recull des del principi el preu pel qual el client pot adquirir el vehicle al final del termini d'arrendament, amb total transparència.

  • Facilitat en la renovació dels vehicles que fa servir la seva empresa, la qual cosa permet d'utilitzar vehicles més moderns, amb consums més reduïts i menys emissions, amb més novetats en seguretat i tecnològiques…

  • Campanyes periòdiques sobre vehicles de tots els segments a preus molt competitius.

Avantatges fiscals i comptables
  • No cal activar el vehicle contractat en el balanç i no es comptabilitza el rènting com a endeutament, amb la qual cosa milloren les ràtios financeres.
     
  • Facilitat de comptabilització, una sola factura mensual per tots els serveis de cada vehicle i millor control pressupostari.
     
  • La quota BANSACAR pot ser deduïble com a despesa en l'impost de societats i en l'IRPF en funció del tipus de vehicle, de la condició fiscal de cada client i de la legalitat vigent a cada territori autònom.
    A més, l'IVA o IGIC suportats en la quota poden ser deduïbles en funció de les particularitats esmentades.
Serveis
  • Manteniment integral i reparació d'avaries: BANSACAR gestiona totes les intervencions en els vehicles incloses en el programa de revisió i manteniment del fabricant (s'inclou la mà d'obra, l'oli, els líquids, els filtres, etc.), la substitució de peces i recanvis per desgast, així com la reparació d'avaries mecàniques (incloses peces i mà d'obra).

    Totes les intervencions es poden dur a terme en els serveis oficials de la marca seleccionada o, si no n'hi ha, en altres tallers concertats en aquelles zones que no disposin de cobertura dels serveis oficials, la qual cosa significa una de les xarxes de cobertura de manteniment més grans del mercat.

    El nostre servei cobreix, també, la revisió de nivells que fos necessària entre revisions periòdiques.
     
  • Assegurança tancada a tot risc sense franquícia: els vehicles BANSACAR tenen contractada una assegurança a tot risc durant tot el període d'arrendament, amb prima tancada durant el termini contractat, sense regularització per sinistralitat acumulada o per inflació.

    La nostra assegurança permet de circular a qualsevol conductor, independentment de la seva edat o antiguitat de carnet, per tot el territori nacional i a la resta de països de la Unió Europea, sense ser necessària cap autorització prèvia ni assegurances addicionals.
     
  • Assistència a la carretera permanent: dins dels nostres serveis s'inclou l'assistència a la carretera des del quilòmetre 0 al vehicle i als seus ocupants (incloses peces i mà d'obra de reparació a la carretera).
     
  • Substitució de pneumàtics: en les nostres ofertes s'inclourà la substitució dels quatre pneumàtics cada 40.000 quilòmetres contractats. Els nous pneumàtics seran de característiques similars als muntats de sèrie al vehicle, i sempre de marques de contrastada qualitat.

    Els canvis de pneumàtics es realitzen als tallers que BANSACAR designa a aquest efecte. En aquest moment, la nostra xarxa de tallers concertats inclou més de 400 centres a tot Espanya; per consultar els tallers truqui al nostre telèfon d'assistència al conductor (902 202 404) i li indicaran el taller concertat més proper al seu domicili.

    També estan cobertes pel nostre servei les reparacions de pneumàtics per rebentades.
  • Gestió de flota: BANSACAR disposa a través del web d'una eina per al seguiment de la flota en la qual es detallen els principals aspectes relacionats amb l'ús dels vehicles, amb informació per corregir les possibles desviacions d'aquesta.
     
    • Seguiment de gestió de comandes: tindran a la seva disposició aquesta informació des del moment de la petició del vehicle fins a la seva data de lliurament a l'usuari.

    • Seguiment dels quilòmetres recorreguts en comparació dels contractats i les desviacions que s'estan produint.

    • Seguiments d'intervencions: manteniments i avaries, amb detall de quilòmetres, dates i descripció.

    • Seguiments de sinistres: amb el detall del tipus de sinistre.

    • Combustible: informació sobre les despeses de combustible i peatges abonades amb les seves targetes H24, en cas de contractar aquest servei opcional.

    • Facturació: resum de la factura mensual i detall per vehicle, amb desglossament de quotes netes i IVA suportat.

Tota aquesta informació es pot tractar per centres de cost i descarregar en els formats d'arxiu més habituals: Excel, base de dades, etc.

  • Desviació de quilòmetres: el nostre contracte ofereix la possibilitat de regularitzar el quilometratge contractat al venciment del contracte. El preu de regularització de l'excés i defecte de quilòmetres és el mateix.

    Durant el període de l'arrendament, és possible recalcular les quotes per a aquells vehicles el quilometratge real dels quals superi sensiblement el contractat..
     
  • Servei d'ITV: BANSACAR li cobreix les despeses de tramitació de la inspecció tècnica de vehicles (ITV) que ha de passar el seu vehicle periòdicament. Per tramitar-la pot utilitzar la nostra xarxa de Centres ITV concertats o dirigir-se al seu centre més proper, i li abonarem els costos i les taxes.
Serveis opcionals
  • Vehicle de substitució (opcional): és un servei opcional que ofereix, per una prima mensual fixa, la utilització d'un vehicle de lloguer de similar categoria al contractat en els supòsits d'immobilització superior a 24 hores a causa d'avaria, sinistre o robatori. El servei és prestat per companyies de primer nivell.

    L'usuari, prèvia trucada al Servei d'Atenció al Client, podrà disposar del vehicle de substitució contractat a qualsevol delegació d'aquestes companyies per un termini de 10, 20 o 30 dies l'any.

    Ja que es tracta d'un servei flexible, és possible dissenyar cobertures a mida per al mateix amb la finalitat d'adaptar-nos a les seves necessitats.

  • Targeta de combustible (opcional): BANSACAR ofereix com a servei opcional la targeta H24, que permet el pagament dels consums realitzats a la xarxa d'estacions de servei i autopistes de peatge adherides (més de 4.800 punts), amb càrrec en el seu compte dels consums realitzats, sense cost addicional.

    Aquest servei aporta més seguretat en cas de pèrdua o extraviament i ofereix la reposició immediata i gratuïta de la targeta per aquests motius.

    Mensualment rebran una única factura, amb els avantatges següents:

    • Més seguretat i control, amb possibilitat de límits diaris o mensuals.

    • Detall dels consums realitzats el mes anterior i de l'IVA suportat.

    • Més rapidesa en les transaccions a través del terminal H24.

I, a més, amb la flexibilitat i capacitat que tenim d'adaptar la nostra oferta a les diferents necessitats dels nostres clients.
Qui pot contractar un rènting?

Qualsevol persona física o jurídica, pública o privada, tant grans empreses i pimes com professionals o autònoms, per la seva activitat econòmica o a títol personal, tots poden contractar un rènting.

Quins valors aporta el rènting davant la compra?

El primer, un estalvi més gran, perquè si considerem que el rènting inclou en la quota tots els serveis necessaris per utilitzar el vehicle i comparem aquesta quota amb els costos de la compra i tots els costos de manteniment, assegurança i pneumàtics que tindria un vehicle en el mateix termini que volem contractar el rènting, obtindrem un estalvi a favor del rènting de 2.500 € aproximadament, segons el tipus de vehicle. Aquest estalvi és a causa dels descomptes que obté Banco Santander en negociar grans volums de compra i servei amb els seus proveïdors, que es traslladen en estalvis en quota.

Però, a més, en contractar un rènting BANSACAR s'eviten costos imprevistos, perquè la quota és tancada, no varia i cobreix qualsevol avaria inesperada, qualsevol incidència.

Quines diferències existeixen entre rènting i lísing?

El rènting és un lloguer que inclou tots els serveis necessaris per a l'ús del vehicle, i el lísing és un producte financer que no inclou serveis.

Les principals diferències són:

  LÍSING RÈNTING BANSACAR
SERVEIS No inclosos, tret de l'assegurança, que és opcional. Inclou tots els serveis necessaris per a l'ús del vehicle.
TIPUS D'INTERÈS S'estableix en el contracte i pot ser fix o variable. És un cost més de la quota i no varia.
ELECCIÓ DEL PROVEÏDOR El tria l'arrendatari, que negocia amb el proveïdor el preu i les condicions de venda. BANSACAR treballa amb proveïdors homologats amb els quals té acords preferents de preus i serveis.
COMPTABILITAT/FISCALITAT El deute i l'actiu es comptabilitzen com en un finançament. L'amortització fiscal és al duple o triple de les taules. La quota és una despesa que es dedueix segons la seva fiscalitat, l'actiu no apareix en el balanç. La comptabilització és més senzilla.
TERME DEL CONTRACTE El client pot adquirir l'actiu finançat pel preu d'una quota. Normalment el client adquireix el bé. El valor residual equival al valor de mercat de l'actiu a l'acabament del rènting, i el client pot renovar-lo o adquirir-lo. Normalment el client renova el bé.
Quina mena de vehicles es poden contractar amb BANSACAR?

BANSACAR ofereix vehicles turismes i industrials fins a 3.500 kg de PMA, de qualsevol marca i sempre que siguin nous. No es poden contractar per Bansacar els vehicles destinats a lloguer sense conductor, autoescola, ambulàncies, taxi, mercaderies perilloses i d'importació paral·lela, però si consulta a la seva oficina Santander li podran oferir altres fórmules alternatives per finançar aquests tipus de vehicles.

Com puc sol·licitar una oferta de Bansacar?

A la seva oficina o trucant al telèfon 902 177 277 li podran donar una oferta de rènting Bansacar. Així mateix, li aconsellem que consulti les Campanyes Bansacar en vigor ja que són ofertes en condicions preferents i amb quotes molt competitives.

Els vehicles en campanya BANSACAR només es poden contractar per terminis de 48 mesos i 15.000 km/any?

Aquestes ofertes es poden formalitzar per a qualsevol termini i quilometratge, amb les mateixes condicions avantatjoses. Sol·liciti una oferta de quota a la mida de les seves necessitats posant-se en contacte amb el nostre servei d'atenció trucant al telèfon 902 177 277 o dirigint-se a la seva oficina Santander.

Com són les quotes de BANSACAR i quins terminis i quilometratges estan disponibles?

Les quotes són fixes mensuals, sense variacions al llarg del contracte, i l'arrendatari pot triar el termini de lloguer i els quilòmetres que recorrerà a l'any, tenint en compte que els terminis oscil·len entre 12 i 60 mesos com a màxim i que no es pot superar un quilometratge màxim de 200.000 km durant tot el termini del rènting.

Què passa si faig més o menys quilòmetres dels contractats?

Quan acaba el contracte, una vegada tornat el vehicle es realitzarà un ajustament de quilòmetres comparant els quilòmetres reals realitzats i els quilòmetres contractats. La diferència es cobrarà o s'abonarà al client, segons el preu que s'indiqui en el contracte per a cada quilòmetre d'ajustament.

Es pot ampliar o reduir el quilometratge contractat en un vehicle Bansacar?

Sí, és possible ampliar el quilometratge contractat inicialment fins a un màxim de 200.000 km per a tota la vida del contracte, i igualment és possible la seva reducció fins a un mínim de 10.000 km anuals si es fan menys quilòmetres dels que es pensaven fer quan es va formalitzar el contracte.

Quan finalitzi el rènting puc adquirir el vehicle?

Sí, quan finalitzi el contracte de rènting l'arrendatari pot adquirir el vehicle o pot tornar-lo. Si decideix adquirir-lo, el preu està acordat prèviament i està inclòs en el contracte per a millor garantia del client, amb total transparència.

I si vull ampliar el termini del contracte, puc fer-ho?

Sí, quan finalitzi el contracte de rènting l'arrendatari pot sol·licitar una ampliació del termini del contracte per períodes de 12 mesos, sempre que no se superin els quilòmetres màxims permesos (200.000 km), que el còmput total no superi els cinc anys i que el Banc aprovi l'operació, cas en què es calcularia la nova quota del període ampliat.

Es pot cancel·lar un contracte BANSACAR abans que finalitzi el seu termini?

Si desitja cancel·lar anticipadament el contracte del seu vehicle BANSACAR, posi's en contacte amb el telèfon d'assistència al client 902 202 404 i estudiarem el seu cas per donar-li una solució a la seva mida.

Quin és el procediment per triar el vehicle?

El vehicle a contractar és triat pel client, amb els opcionals, el color i la tapisseria que desitgi. Una vegada triat, pot contactar amb el nostre servei d'atenció en el telèfon 902 177 277 o dirigir-se a la seva oficina Santander, i li prepararem la nostra oferta BANSACAR.
També pot aprofitar les nostres Campanyes Bansacar, que són ofertes en condicions preferents i amb quotes molt competitives.

Qui és el propietari del vehicle?

El vehicle és propietat de Banco Santander, SA, que el lloga al client pel termini fixat en el contracte. Figura matriculat a nom del Banc.

On es lliura el vehicle?

El vehicle es lliurarà en un concessionari oficial de la marca triada, si és possible el més proper al domicili del client.

Hi ha serveis opcionals a BANSACAR?

Sí, el vehicle de substitució i la targeta de carburant són els dos serveis opcionals que el client pot demanar si els vol contractar.

Puc circular a l'estranger amb un vehicle BANSACAR?

Pot circular amb el vehicle per Andorra, els estats membres de la Unió Europea i aquells altres europeus o riberencs de la Mediterrània on tingui validesa el Certificat Internacional de l'Assegurança (Carta Verda).

En cas d'accident, la pòlissa d'assegurança li cobreix la reparació i l'assistència en viatge en aquests països, i si requereix reparacions mecàniques del vehicle o substitucions o reparacions de pneumàtics realitzades en un d'aquests països estrangers li abonarem les factures que hagi pagat.

Quin avantatge fiscal m'aporta el rènting?

Les operacions de rènting es consideren com una despesa i la seva comptabilització és molt senzilla. Les quotes de rènting poden ser deduïbles en l'IRPF o l'impost de societats i el seu IVA/IGIC suportat pot ser recuperable en funció de la fiscalitat de cada client segons sigui persona física o jurídica i segons el seu règim fiscal de tributació, el tipus d'activitat que desenvolupi i el tipus de vehicle arrendat.

I per a un particular o si no tinc avantatges fiscals, quins beneficis m'aporta el rènting?

El rènting aporta en qualsevol cas comoditat i estalvi. Comoditat perquè tots els serveis estan inclosos en la quota i el client pot preveure les despeses que originarà el seu vehicle sense imprevistos: tots els costos, fins i tot les avaries inesperades, ja estan coberts per la quota. I estalvi perquè els descomptes que obté Banco Santander en negociar grans volums de compra i servei amb els seus proveïdors es traslladen en estalvis en la quota.

Quins són els principals aspectes diferenciadors de Bansacar?

BANSACAR busca en tot moment la satisfacció de les necessitats del client i per això ofereix serveis amb alts estàndards de qualitat, àmplies cobertures per garantir la mobilitat dels clients i la xarxa de tallers oficials més àmplia del mercat, i amb la garantia de Banco Santander.

Línea Bansacar 902 177 277

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube