Santander

Etapa 1 - La història d'Internet

La història d'Internet

Internet, tal com es coneix avui dia, va sorgir el 1993 quan la World Wide Web es va posar a disposició del públic sense cap cost. Repassem la història d'aquesta tecnologia que ha canviat la manera de comunicar-nos.

Veure vídeo

Etapa 2 - La revolució dels mitjans socials

La revolució dels mitjans socials

Les xarxes socials són plataformes de comunicació en línia on tot el contingut que es comparteix és generat únicament i exclusivament pels usuaris.

Veure vídeo

Etapa 3 - Les xarxes socials com a forma de comunicació de les empreses

Les xarxes socials com a forma de comunicació de les empreses

Si les xarxes socials són el lloc on es generen converses i diàlegs, per què no participar-hi i escoltar, intervenir i aportar?.

Veure vídeo

Etapa 4 - Tenir presència a Internet obre els negocis al món

Tenir presència a Internet obre els negocis al món

Internet ha eliminat totes les fronteres i la majoria de les barreres a l'hora de vendre un producte o oferir un servei. Permet d'apropar un negoci a qualsevol punt geogràfic on, amb l'estratègica adequada, es podrà vendre.

Veure vídeo

Etapa 5 - Què és el màrqueting en línia

Què és el màrqueting en línia

Internet ha reforçat el seu paper com un dels canals de màrqueting i vendes més flexibles i rendibles. Per això, és el mitjà preferit per les pimes a l'hora de donar a conèixer els seus productes i serveis.

Veure vídeo

Etapa 6 - Cinc maneres de promoure el teu negoci en línia

Cinc maneres de promoure el teu negoci en línia

Els usuaris no arriben per si mateixos un lloc web, especialment si és de creació recent, per això cal dur a terme accions que permetin de donar-lo a conèixer i explicar què pot oferir-los.

Veure vídeo

Etapa 7 - Fidelització de clients i màrqueting en línia

Fidelització de clients i màrqueting en línia

Encara que és important dur a terme accions per atreure visites a un lloc web, també és fonamental retenir els clients i incentivar-los a tornar-hi a través de tècniques de fidelització.

Veure vídeo

Etapa 8 - Com fer un web pensant en SEO

Com fer un web pensant en SEO

Construir un lloc web és quelcom que ha de començar amb un pensament molt profund sobre cadascun dels elements que el componen. Cadascun d'aquests elements, a més, influirà en el posicionament que Google assigni a l'esmentat lloc.

Veure vídeo

Etapa 9 - SEM: Què és Adwords i com funciona

SEM: Què és Adwords i com funciona

El màrqueting per a cercadors (SEM pel seu acrònim en anglès) s'ha convertit en un dels puntals del màrqueting en línia gràcies a la seva flexibilitat, a la seva accessibilitat i, sobretot, gràcies al bon rendiment que ha demostrat.

Veure vídeo

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram