Santander

Etapa 9 - La revolució digital i el nou consumidor


Les noves tecnologies ofereixen l'oportunitat d'obtenir la informació requerida de manera immediata i completa. És per això que es parla d'un nou consumidor.


Un nou client que està molt més informat i pot disposar d'aquesta informació a qualsevol lloc i en qualsevol moment. Aquest nou usuari considera que el temps és el seu valor més preuat i, per tant, requereix de respostes ràpides. És, a més, molt exigent, ja que és conscient del seu poder. I, finalment, el nou consumidor vol sentir-se part de l'empresa, ser escoltat i tingut en compte en les decisions.


En el vídeo anterior, diferents personalitats de grans empreses llatinoamericanes com Gabriel López, de Ford México, Enrique Tron, de Samsung México, o Lucía Rivero-Haedo, de Kimberly Clark Argentina, expliquen els canvis detectats en els comportaments dels seus consumidors.

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram