Santander

Etapa 1 - El màrqueting com a oportunitat

El màrqueting com a oportunitat

Com totes les ciències i disciplines, el màrqueting ha evolucionat al llarg del temps. La massificació dels mercats, la tecnologia, l'evolució i la innovació de les tècniques de màrqueting i la presa de poder dels usuaris gràcies a Internet ofereixen noves oportunitats. Això no obstant, per aprofitar-les les marques han d'adaptar-se a aquests canvis en comptes de lluitar contra ells.

Veure vídeo

Etapa 2 - L'evolució del màrqueting

L'evolució del màrqueting

Atesos els nous entorns existents avui dia, les empreses han hagut de replantejar-se la seva relació amb els clients i mercats. Davant dels impactes massius que reben els usuaris, la diferenciació es torna cada vegada més complicada. Les empreses es veuen obligades a superar les expectatives dels consumidors, buscant establir-hi una vinculació emocional.

Veure vídeo

Etapa 3 - La cerca de clients

La cerca de clients

Una de les claus de l'èxit del màrqueting és conèixer el públic objectiu al qual l'empresa oferirà els seus productes i serveis. Per elaborar un pla de màrqueting, el primer pas és respondre a dues preguntes: On es troben els possibles compradors? I com fer-los arribar els productes/serveis? Identificar els segments objectius permetrà de satisfer les necessitats dels clients d'una manera molt més adequada.  

Veure vídeo

Etapa 4 - El posicionament com a punt de partida

El posicionament com a punt de partida

Ser una empresa referent en el mercat no significa ser la que més beneficis obté, sinó ser identificada pels consumidors com a tal, és a dir, tenir reconeixement de marca.

Veure vídeo

Etapa 5 - Consells per posicionar una marca

Consells per posicionar una marca

Definits els fonaments sobre els quals es construirà el pla comercial (què i a qui es vendrà), és a dir, el posicionament que es desitja obtenir en la ment dels consumidors, aquest s'ha de traduir en la generació de confiança, i amb ella, en l'aparició de prescriptors i clients que aconseguiran la rendibilitat desitjada en qualsevol negoci.

Veure vídeo

Etapa 6 - El reposicionament d'una marca

El reposicionament d'una marca

Conèixer la situació d'un sector i com està actuant la competència resulta crucial a l'hora de definir i replantejar el posicionament d'una marca.

Veure vídeo

Etapa 7 - La definició de la proposta de valor

La definició de la proposta de valor

Tota empresa ha de conèixer què ofereix per poder plantejar-se com ho ofereix. Per definir què és el que es vendrà en el mercat cal conèixer la proposta de valor, és a dir, què obtindran les persones o organitzacions que comprin el producte o servei? L'enfocament d'una proposta de valor ha d'estar centrat en els beneficis per al client.

Veure vídeo

Etapa 8 – Storytelling: comunicar la proposta de valor

Storytelling: comunicar la proposta de valor

Actualment, la comunicació requereix incloure vincles emocionals en les narratives de marca per aconseguir un veritable impacte. Darrere de cada marca hi ha tota una història que ha de ser explicada.

Veure vídeo

Etapa 9 - La revolució digital i el nou consumidor

La revolució digital i el nou consumidor

Les noves tecnologies ofereixen l'oportunitat d'obtenir la informació requerida de manera immediata i completa. És per això que es parla d'un nou consumidor.

Veure vídeo

Etapa 10 - Les implicacions del màrqueting digital

Les implicacions del màrqueting digital

El màrqueting digital permet de pensar globalment, encara que les empreses no han de perdre la perspectiva d'actuar localment.

Veure vídeo

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram