Santander

Etapa 1 - L'empresari, motor de l'empresa

L'empresari, motor de l'empresa

El lideratge sempre ha estat un factor important en les relacions humanes i determinant perquè les empreses siguin fortes i eficients.

Veure vídeo

Etapa 2 - Lideratge a través de converses

Lideratge a través de converses

Liderar és comunicar. I no només la comunicació externa és important en una empresa. La comunicació amb els empleats estableix les bases de la unitat, que influeix directament en l'eficàcia amb la qual s'opera en mercats cada vegada més competitius.

Veure vídeo

Etapa 3 - Lideratge, motivació i recompenses

Lideratge, motivació i recompenses

Com liderar amb el suport dels teus empleats? Guanyar-se la confiança d'un equip és fonamental per prendre decisions eficaces i que ajudin l'empresa a créixer. Això no obstant, per fer-ho s'han d'abandonar els conceptes tradicionals de recompensa i càstig.

Veure vídeo

Etapa 4 - La implicació i l'evolució d'un líder

La implicació i l'evolució d'un líder

Les fases inicials d'una empresa solen començar amb un nombre molt petit de treballadors.

Veure vídeo

Etapa 5 - Puntals que sustenten el lideratge

Puntals que sustenten el lideratge

Un líder és molt més que un cap. Quina diria que és la combinació ideal d'atributs que ha de tenir un bon líder?

Veure vídeo

Etapa 6 - Lideratge situacional

Lideratge situacional

Una de les característiques principals d'un bon líder és la capacitat d'adaptar-se als col·laboradors en cada situació, és a dir, d'exercir un lideratge adequat a les necessitats de l'equip.

Veure vídeo

Etapa 7 - Tècniques SMART de definició d'objectius

Tècniques SMART de definició d'objectius

Una de les característiques bàsiques per ser un bon líder és saber fixar objectius conformes als valors de l'empresa. No serveix de res establir objectius que no es puguin complir.

Veure vídeo

Etapa 8 - El llenguatge dels líders

El llenguatge dels líders

El llenguatge és una de les característiques clau per ser un bon líder. Com transmeti les seves idees i com arribi al seu públic influirà en els resultats de la seva empresa.

Veure vídeo

Etapa 9 - Lideratge i gestió del canvi

Lideratge i gestió del canvi

Estar preparat per al canvi i no fugir-ne és un tret molt important en un bon líder. La gestió del canvi consisteix a predir els canvis que es produeixin dins i fora d'una organització, bregar-hi i optimitzar-los.

Veure vídeo

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram