Santander

Etapa 1 - El comerç electrònic és per a tothom

El comerç electrònic és per a tothom

Internet pot ser un canal de venda que impulsi un negoci tradicional de manera considerable. El seu atractiu rau en l'aparent facilitat, immediatesa i flexibilitat que ofereix.

Veure vídeo

Etapa 2 - Emprendre en la nova economia

Emprendre en la nova economia

Internet ha obert un nou camí als emprenedors, posant a la seva disposició noves eines tecnològiques que els ajuden a donar forma a les seves idees de negoci.

Veure vídeo

Etapa 3 - Flores Frescas, innovadors en el sector de la flor

Flores Frescas, innovadors en el sector de la flor

Avui dia hi ha pocs sectors on quedi un buit on innovar i diferenciar-se. Internet ofereix la possibilitat de crear nous models de negoci basats, en la majoria dels casos, en la tecnologia.

Veure vídeo

Etapa 4 - Mumumío, venda en línia de productes ecològics

Mumumío, venda en línia de productes ecològics

Un dels últims sectors en incorporar-se a la venda en línia és el de l'alimentació. Exemples com el de Mumumío serveixen per comprovar com aquest tipus de productes poden tenir el seu espai a Internet.

Veure vídeo

Etapa 5 - Com començar en el comerç electrònic

Com començar en el comerç electrònic

El comerç electrònic és un dels camins naturals que hauria de seguir qualsevol negoci, especialment aquells que es dediquen a la venda de productes tangibles.

Veure vídeo

Etapa 6 - La plataforma tecnològica

La plataforma tecnològica

Per vendre per Internet cal disposar d'una plataforma tecnològica solvent que permeti a l'usuari d'adquirir un producte o de contractar un servei amb la màxima seguretat, facilitat i garantia d'èxit.

Veure vídeo

Etapa 7 - La logística en el comerç electrònic

La logística en el comerç electrònic

La logística és un dels aspectes més importants en el comerç electrònic de béns tangibles, ja que en dependrà que el producte adquirit arribi al seu comprador puntualment i amb la qualitat adequada.

Veure vídeo

Etapa 8 - Els mitjans de pagament en el comerç electrònic

Els mitjans de pagament en el comerç electrònic

Un altre dels aspectes clau que pot arribar a condicionar l'èxit o el fracàs del negoci és la forma de pagament que s'ofereix en una botiga en línia.

Veure vídeo

Etapa 9 - Propietat intel·lectual en el comerç electrònic

Propietat intel·lectual en el comerç electrònic

Perquè una botiga en línia sigui atractiva i ofereixi una experiència de compra satisfactòria, cal dotar-la de contingut, fotografies, vídeos i descripcions dels productes. Però, per fer-ho, cal tenir en compte si és contingut protegit per drets d'autor.

Veure vídeo

Etapa 10 - Legislació en el comerç electrònic

- Legislació en el comerç electrònic

Les plataformes de comerç electrònic fan servir moltíssima informació pròpia i aliena. Per garantir les accions derivades del comerç electrònic s'apliquen una sèrie de lleis que regulen aquestes actuacions.

Veure vídeo

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube