Santander

Transformació digital per millorar l'experiència del client

Curs de transformació digital i experiència de client

Itineraris Thinking Heads

Cinc experts del món del màrqueting et mostraran com pots aplicar la transformació digital per millorar l'experiència dels teus clients.


Microcurs que et permetrà de reflexionar sobre com pots millorar l'experiència de client a través de les noves oportunitats que ofereix la transformació digital. Experts destacats que et mostraran com empreses líders en el sector apliquen aquest tipus de mesures per oferir experiències "llegendàries" i "memorables". Microconferències amb una durada total de 30 minuts.


Ponents


1. DIEGO ANTOÑANZAS (Expert en màrqueting i fundador de Madrid&You): "Màrqueting 3.0: transformació digital al servei de l'experiència del client".

2. JUAN LUIS POLO (CEO de Territorio Creativo): "Parlant amb el client d'igual a igual: la comunicació 2.0".

3. NIGEL BARLOW (Expert en experiència de client i consultor): "Spreading the Legendary Consumer Experience in the Digital Age (VOS)".

4. JUAN CARLOS ALCAIDE (Consultor expert en màrqueting, fidelització i experiència de client): "Cap a una experiència de client memorable".

5. ALFONSO ALCANTARA (Expert en empresa 2.0): "L'empresa total, l'empresa 2.0".

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram