Santander

Comerç electrònic i empresa digital

Comerç electrònic i empresa digital

Itineraris Thinking Heads

Cinc experts del món empresarial et donen una sèrie de consells per aprofitar les oportunitats que ofereix el món digital al teu negoci.


Les infinites possibilitats d'Internet i com ha aconseguit reduir la distància entre les empreses i els clients mostren la importància del comerç electrònic i d'adaptar els productes, els serveis i fins i tot la mateixa estructura de les empreses a l'entorn digital. Som conscients de la importància d'aquest canvi? Com passar del món analògic al digital? Quines oportunitats i reptes es presenten? Com afecta la relació amb els nostres clients? Coneix diverses perspectives sobre el món digital i com i per què cal adaptar-se a aquest nou entorn.


Etapes


1. Conseqüències de la revolució digital per a les empreses.

2. Com arribar a la intel·ligència col·lectiva de la teva organització?.

3. Aprofitant la multicanalitat: noves oportunitats i reptes.

4. Xarxes i negocis socials: cap a la cooperació.

5. L'empresa total, l'empresa 2.0.
 

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube