Santander

La presència en línia com a puntal estratègic empresarial


El web pot ser la plataforma triada per una empresa per incloure tota la informació que vol fer pública i a partir de la qual es relaciona amb el seu públic objectiu de manera directa.

Per aconseguir aquesta relació tant amb clients actuals com potencials, l'empresa ha de tenir en compte alguns punts importants:

  • El contingut serà la clau per aconseguir autoritat, generació de marca i confiança: el web, com a mitjà principal, i el màrqueting per correu electrònic, els blogs i les xarxes socials com canals addicionals.

  • De cara a millorar l'experiència d'usuari, ha d'existir presència multiplataforma així com contingut adaptat i accessible des de dispositius mòbils.

  • Cal diversificar i segmentar el contingut per tipus de públic objectiu i de canal social, buscant l'aportació addicional de valor a la marca a través de les xarxes socials.

  • No és qüestió de quantitat de visites al web, sinó de convertir aquestes visites en clients.

En el vídeo Nacho Carnés, expert en màrqueting digital, reflexiona sobre les claus de l'èxit de la presència en línia.
 

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube