Santander

Adaptació al client


En un ambient tan competitiu com l'actual cal dedicar esforços per adaptar-se cada vegada més a les necessitats dels clients. La comunicació en línia pot ser fonamental per fer que els clients siguin els que aportin idees per a nous productes o serveis.

Aconseguir una col·laboració més estreta amb els clients contribuirà de forma clau a mantenir els avantatges competitius. A través de les comunitats en línia, les xarxes socials, els programes de fidelització i el màrqueting personalitzat, les empreses poden aconseguir que els seus propis usuaris participin en els processos de creació de nous productes o serveis.

En el vídeo Enrique Dans, professor de Sistemes d'Informació a IE Business School, descriu el repte empresarial que suposen les xarxes socials per relacionar-se i donar servei als clients i la interrelació que les esmentades xarxes poden tenir amb les eines de gestió de clients, com ara els CRM.

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram