Santander

Etapa 1 - El nou consumidor digital

Etapa 1 - El nou consumidor digital

La revolució digital ofereix l'oportunitat d'obtenir informació de manera immediata i completa. És per això que es parla d'un nou consumidor, molt més informat i que disposa de dades en qualsevol lloc i moment.

Veure vídeo

Etapa 2 - Què és Internet?

Etapa 2 - Què és Internet?

El món ha canviat i Internet és un dels motors d'aquest canvi. En l'actualitat hi ha més de 3.000 milions d'internautes al món i aquesta xifra continua creixent.

Veure vídeo

Etapa 3 - El futur és tecnologia

Etapa 3 - El futur és tecnologia

El món es troba en constant canvi. Un canvi cada vegada més ràpid i complex que tindrà implicacions en el futur.

Veure vídeo

Etapa 4 - Internet i els negocis

Etapa 4 - Internet i els negocis

Hi ha un canvi social com a conseqüència de la implantació de les noves tecnologies en la societat. Actualment Internet és una part integrant de l'hàbit de consum dels usuaris.

Veure vídeo

Etapa 5 - Impacte de la tecnologia en els negocis

Etapa 5 - Impacte de la tecnologia en els negocis

La tecnologia ja ha provocat canvis en les organitzacions. Per als propers anys s'esperen canvis molt més profunds i ràpids. Per beneficiar-se d'aquests canvis les empreses han de conèixer, informar-se, formar-se i adaptar-se.

Veure vídeo

Etapa 6 - La presència en línia com a puntal estratègic empresarial

Etapa 6 - La presència en línia com a puntal estratègic empresarial

El web pot ser la plataforma triada per una empresa per incloure tota la informació que vol fer pública i a partir de la qual es relaciona amb el seu públic objectiu de manera directa.

Veure vídeo

Etapa 7 - Adaptació al client

Etapa 7 - Adaptació al client

En un ambient tan competitiu com l'actual cal dedicar esforços per adaptar-se cada vegada més a les necessitats dels clients. La comunicació en línia pot ser fonamental per fer que els clients siguin els que aportin idees per a nous productes o serveis.

Veure vídeo

Etapa 8 - Gestió de projectes

Etapa 8 - Gestió de projectes

La informació, l'experiència i l'intercanvi de coneixements poden ser factors decisius perquè l'empresa sigui productiva i eficient, i pugui aconseguir la màxima satisfacció dels seus clients.

Veure vídeo

Etapa 9 - Comunicació interna i amb clients

Etapa 9 - Comunicació interna i amb clients

En moltes empreses es tendeix a fer funcionar les diverses vies de comunicació amb mètodes diferents. Encara que les accions són diferents, en realitat moltes vegades es dirigeixen als mateixos clients, per la qual cosa sembla convenient unificar la comunicació i els objectius.

Veure vídeo

Etapa 10 - Mobilitat, tendència d'ús a Internet

Etapa 10 - Mobilitat, tendència d'ús a Internet

L'ús de la tecnologia en les empreses s'ha d'entendre com una eina de treball i de comunicació per arribar als usuaris en les diferents situacions en què aquests poden interactuar amb l'empresa, la marca i els seus productes.

Veure vídeo

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram