Santander

Negociació com a base de relacions duradores


En el procés de creixement d'una empresa, a més d'aconseguir nous clients i ampliar el negoci és molt important que les noves relacions i les ja existents es consolidin i configurin una cartera de clients a llarg termini.

Per a una pime, és fonamental saber com mantenir en el temps les diferents relacions que configuren la seva tasca comercial. Carlos Flores, escriptor i expert en comunicació en empreses, parla sobre el procés de negociació, però des de la perspectiva del llarg termini. És a dir, l'empresari ha d'entendre que el propòsit d'una negociació és crear una relació duradora amb els clients. A més, ofereix algunes claus per negociar amb èxit:

  • Buscar el que és just i equitatiu.

  • Crear acords de guanyar/guanyar.

  • Deixar de banda les emocions (evitar mostrar ànsia per tancar un tracte i provar d'activar les emocions del client).

  • Preparar material que doni suport als arguments.

  •  

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube