Santander

La importància d'escoltar i no improvisar


La preparació d'un discurs és essencial, no només per conèixer tota la informació que s'ha decidit transmetre a l'audiència sinó també per tenir la seguretat que es coneix el tema a tractar. Respondre amb seguretat a les possibles preguntes és la guinda final per a una bona ponència.

Quant més s'investigui sobre un tema i es prepari la presentació, més fluida, estructurada i convincent serà la intervenció. Manuel Campo Vidal, periodista i empresari, expressa la seva opinió respecte del dèficit en comunicació que la majoria dels espanyols presenten en comparació del món anglosaxó. Comenta alguns casos d'empresaris espanyols i personatges internacionals que sí que poden servir com a exemple d'un bon comunicador i explica les claus principals per comunicar bé en públic: aprendre a escoltar, no improvisar, preparació i entrenament.
 

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube