Santander

La força del llenguatge positiu


Els discursos de Steve Jobs han estat un exemple molt recurrent en l'art de comunicar i ell està considerat com un dels millors oradors de l'últim segle. Saps per què?

A continuació s'exposen algunes de les principals característiques de les seves ponències que fan que un discurs triomfi i sigui recordat: és emocional, desprèn passió, planteja un problema i aporta una solució, simplifica, comparteix l'escenari, implica el públic, introdueix moments clau, té cura dels ritmes, té carisma i, finalment, són discursos pensats, calculats i practicats durant setmanes.

En aquest vídeo es pot veure una dinàmica constant i comuna de tots els membres d'Apple en les seves presentacions i discursos sobre els seus productes. El llenguatge positiu és molt important a l'hora de transmetre un missatge sobre qualsevol temàtica relacionada amb els negocis. 
 

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube