Santander

Com lluitar contra les diferències


A l'hora de presentar-se davant d'un públic —ja sigui davant d'un elevat nombre de persones en una ponència o davant d'un individu en una negociació— és molt important tenir clar que, segurament, les dues parts tinguin idees diferents sobre el tema a tractar.

Saber com enfrontar-se a aquesta situació i lluitar contra ella, evitant confrontacions i conflictes, és bàsic en el líder d'una empresa. La recerca de solucions i trobar un camí comú pel qual dirigir la conversa és el millor punt de partida.

William Ury, autor del llibre Getting to yes, ofereix una senzilla (però no fàcil) manera de crear l'acord entre dues parts que pensen diferent. En la seva xerrada parla de com n'és de fàcil perdre la perspectiva d'un problema quan s'està dins del conflicte i de la necessitat d'allunyar-se per veure'l més objectivament.
 

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram