Santander

Clients que poden ser sinònim de problemes


La relació d'una empresa amb els seus clients influeix molt en la imatge i el prestigi de la companyia. És fonamental que les persones encarregades de la relació amb els consumidors manegin adequadament els problemes que puguin presentar-se en algun moment.

Saber com afrontar els conflictes i la manera de resoldre'ls és clau per mantenir la fidelitat dels clients. Alguns dels següents punts són bàsics per gestionar qualsevol conflicte o malentès: escoltar amb atenció, alliberar-se de qualsevol tipus de prejudici, identificar el problema, ser simpàtic, reconèixer els errors, indagar per conèixer les necessitats del client, mostrar agraïment i dur a terme una tasca de seguiment posterior.

En aquest fragment extret del programa de televisió Empeños a lo bestia es pot veure un exemple del pitjor client possible. En el vídeo s'observa una manera de bregar amb una situació inesperada i d'aplicar diverses tècniques de negociació.
 

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube