Santander

Claus per connectar amb un client


En les vendes, la fase prèvia —i més important— del procés és la connexió amb el client. Quan un comercial connecta amb el seu interlocutor, aconsegueix que aquest l'escolti, el prengui en consideració, valori la seva proposta i aporti informació rellevant que ajudarà a continuar amb la negociació.

Fernando Pena, psicòleg i expert en vendes, parla en aquest curs de tècniques de venda del Centre per a l'Alt Rendiment Comercial (Centre ARCO) sobre les claus per captar l'atenció del client:

  • Contacte visual

  • Somriure i positivisme

  • Senyals verbals i no verbals d'escolta

  • Detectar necessitats en el client i procedir a una venda personalitzada, incloent les seves respostes en la teva argumentació

  • Parafrasejar el client confirmant les seves peticions

  •  

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube