Santander

Arguments per a la renegociació de preus


En una empresa, una de les relacions més importants és amb els proveïdors, que li proporcionen aquells materials o serveis necessaris per poder compondre la seva oferta. Una bona relació entre proveïdors i clients millora la qualitat final del producte o servei.

És molt important que les relacions amb els proveïdors siguin absolutament eficaces i beneficioses per a totes dues parts, és a dir, que tots els implicats obtinguin beneficis de la relació comercial. L'entesa entre les dues parts i saber com gestionar els canvis i possibles requeriments repercutirà en el bon funcionament del negoci.

Carles Torrecilla, director executiu de Desenvolupament Corporatiu i Business Intelligence ESADE, proposa alguns arguments per convèncer els proveïdors que és necessària una baixada en els preus de les seves tarifes. 
 

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Compte oficial de Banco Santander Espanya a Google+
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube