Santander

Etapa 1 - La força del llenguatge positiu

La força del llenguatge positiu

Els discursos de Steve Jobs han estat un exemple molt recurrent en l'art de comunicar i ell està considerat com un dels millors oradors de l'últim segle. Saps per què?

Veure vídeo

Etapa 2 - Com lluitar contra les diferències

Com lluitar contra les diferències

A l'hora de presentar-se davant d'un públic —ja sigui davant d'un elevat nombre de persones en una ponència o davant d'un individu en una negociació— és molt important tenir clar que, segurament, les dues parts tinguin idees diferents sobre el tema a tractar.

Veure vídeo

Etapa 3 - La importància d'escoltar i no improvisar

La importància d'escoltar i no improvisar

La preparació d'un discurs és essencial, no només per conèixer tota la informació que s'ha decidit transmetre a l'audiència sinó també per tenir la seguretat que es coneix el tema a tractar. Respondre amb seguretat a les possibles preguntes és la guinda final per a una bona ponència.

Veure vídeo

Etapa 4 - El carisma d'un orador

El carisma d'un orador

La paraula carisma té origen en un vocable grec que significa "agradar". Es refereix a la capacitat de certes persones per atreure i captivar els altres. Però el carisma és una cosa innata o es pot entrenar?

Veure vídeo

Etapa 5 - Claus per connectar amb un client

Claus per connectar amb un client

En les vendes, la fase prèvia —i més important— del procés és la connexió amb el client. Quan un comercial connecta amb el seu interlocutor, aconsegueix que aquest l'escolti, el prengui en consideració, valori la seva proposta i aporti informació rellevant que ajudarà a continuar amb la negociació.

Veure vídeo

Etapa 6 - El valor de la comunicació no verbal

El valor de la comunicació no verbal

Molts oradors cometen l'error de centrar-se únicament en el contingut del seu discurs i oblidar la importància dels gestos i del llenguatge no verbal. Els gestos i els senyals són una de les parts més importants d'una intervenció.

Veure vídeo

Etapa 7 - Fases d'una negociació empresarial

Fases d'una negociació empresarial

Cada negociació és específica i es pot desenvolupar d'una manera diferent. Per això, és tan important conèixer les seves etapes i les possibles alternatives d'actuació com respondre o lluitar contra els imprevistos i solucionar les possibles diferències o els possibles conflictes entre les parts.

Veure vídeo

Etapa 8 - Negociació com a base de relacions duradores

Negociació com a base de relacions duradores

En el procés de creixement d'una empresa, a més d'aconseguir nous clients i ampliar el negoci és molt important que les noves relacions i les ja existents es consolidin i configurin una cartera de clients a llarg termini.

Veure vídeo

Etapa 9 - Arguments per a la renegociació de preus

Arguments per a la renegociació de preus

En una empresa, una de les relacions més importants és amb els proveïdors, que li proporcionen aquells materials o serveis necessaris per poder compondre la seva oferta. Una bona relació entre proveïdors i clients millora la qualitat final del producte o servei.

Veure vídeo

Etapa 10 - Clients que poden ser sinònim de problemes

Clients que poden ser sinònim de problemes

La relació d'una empresa amb els seus clients influeix molt en la imatge i el prestigi de la companyia. És fonamental que les persones encarregades de la relació amb els consumidors manegin adequadament els problemes que puguin presentar-se en algun moment.

Veure vídeo

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram