Santander

Etapa 1 - Què és la innovació?

Etapa 1. Què és la innovació?

Sembla que és una moda parlar d'innovació i, de vegades, resulta confús identificar el que és la veritable innovació i els beneficis que aquesta ha de motivar en les empreses.

Veure vídeo

Etapa 2 - Secrets d'innovació

Etapa 2. Secrets d'innovació

La innovació és un element clau en el desenvolupament i creixement de les organitzacions. És el motor més important per a la generació de valor econòmic i social del segle XXI que permetrà d'evolucionar i millorar la competitivitat en el mercat.

Veure vídeo

Etapa 3 - Innovació i impacte

Etapa 3. Innovació i impacte

La innovació, fins i tot si és petita, és un dels motors de canvi de la societat actual. Al llarg de la història són molts els exemples de petites innovacions que van revolucionar camps tan diferents com l'esport o l'economia.

Veure vídeo

Etapa 4 - Innovació en models de negoci

Etapa 4. Innovació en models de negoci

Que les empreses innovin en models de negoci pot ser una opció de millora o de supervivència per a moltes companyies. El millor és partir del model existent i, aleshores, plantejar una reinvenció: analitzant el producte existent, el mercat al qual es dirigeix, les relacions/connexions que existeixen...

Veure vídeo

Etapa 5 - Tots som creatius

Etapa 5. Tots som creatius

Algunes teories diuen que la creativitat sorgeix de l'hemisferi dret del cervell i, encara que no és una activitat simple sinó que conjuga múltiples processos, també es pot entrenar.

Veure vídeo

Etapa 6 - Generació d'idees

Etapa 6. Generació d'idees

La generació d'idees és un punt clau dins del procés d'innovació. Malgrat que en moltes ocasions la idea sorgeix de forma fortuïta, hi ha un procés sistemàtic enfocat a comprendre el problema original i com afecta l'experiència amb el client.

Veure vídeo

Etapa 7 - Avaluació i filtració d'idees

Etapa 7. Avaluació i filtració d'idees

Una vegada que les idees han sorgit és molt important fixar un mètode per saber quines seguiran endavant i quines es descartaran. Hi ha diverses tècniques, com per exemple avaluacions segons criteris ponderats, anàlisis des de la perspectiva de les conseqüències a diferents terminis o a través de votacions.

Veure vídeo

Etapa 8 - Implementació i gestió del canvi

Etapa 8. Implementació i gestió del canvi

El món és ple d'idees increïbles que no es desenvolupen perquè no hi ha grans idees sense algú darrere amb passió que les implementi. Hi ha diversos motius pels quals es maten idees creatives, però la majoria tenen a veure amb el risc i amb el canvi.

Veure vídeo

Etapa 9 - Comercialització d'idees

Etapa 9. Comercialització d'idees

És molt important que entenguem que crear noves idees i noves tecnologies és rellevant, però hi ha d'haver també una comercialització. Les idees han de ser venudes per aconseguir el suport, les autoritzacions o els recursos necessaris per poder posar-les en pràctica.

Veure vídeo

Segell d'Excel·lència Europea EFQM 500
Pàgina oficial de Santander Advance a Linkedin
Canal oficial de Banco Santander Advance a Twitter
Pàgina oficial de Banco Santander Espanya a Facebook
Canal oficial de Banco Santander a YouTube
Cuenta oficial de Banco Santander España en Instagram