Descobreix-ne més detalls
Calcula tu mateix la teva assegurança si ets client o deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.
Et presentem la nova Assegurança La meva llar Santander en la modalitat Essencial, per a propietaris arrendadors. Lloga la teva casa amb més seguretat i cobertures bàsiques per estar protegit en cas que tinguis un habitatge en lloguer.
I, a més, inclou la Garantia La meva llar Santander Essencial:
Consulta aquí la resta de cobertures.
Descobreix-ne més detalls
Calcula tu mateix la teva assegurança si ets client o deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.
Es denomina continent a tots els elements constructius i estructurals d’un habitatge, tant les parets, les sostres, els terres o les instal·lacions com la calefacció, l’aigua o l’electricitat, entre d’altres.
Per saber amb exactitud què és el continent, hem de tenir en compte que es tracta de tots els materials que formen part de la construcció d’un habitatge; així, podem distingir entre:
En canvi, el contingut està format per les sumes
assegurades declarades com a mobiliari, objectes de valor especial i joies fora i dins de caixa forta.
Sí, l’assegurança Mi Hogar Santander és una assegurança exclusiva per a clients de Banco Santander.
Per descomptat, és possible contractar una pòlissa de llar si ets llogater.
A fi de donar cobertura a petits sinistres que afecten el continent sense necessitat de recórrer al propietari, s’ofereix a les persones assegurades llogateres que contractin únicament capital de mobiliari, una cobertura de continent a primer risc de fins a 3.000 euros1.
En 24 hores des que et posis en contacte amb el Servei d’Assistència, tindràs un professional a casa teva per avaluar els danys. En cas d’incidències urgents, tindràs un professional a casa teva dins de les 3 hores següents a la teva trucada.
En cas de sinistre, cal presentar la denúncia davant de la policia detallant els objectes sostrets i el seu valor.
S’ha d’assegurar la superfície construïda de l’habitatge, el garatge i el traster.
La companyia asseguradora t’ajudarà obtenint, a través de l’adreça, la informació directament del cadastre. Si no existís o fos impossible obtenir-la, l’hauries de facilitar incloent-hi totes les superfícies que puguin formar part del continent desglossades entre habitatge, garatge i traster. Per a això, has de tenir en compte que no s’asseguren metres quadrats útils (és a dir, la superfície “trepitjables” de l’habitatge, inclosos els armaris), sinó metres quadrats construïts (superfície útil més superfícies “no trepitjables”, envans, pilars, etc.).
Posa’t en contacte amb el Servei d’Assistència al 902 24 48 72. Informa del contratemps que s’ha produït a la teva llar i s’encarregaran d’enviar el personal que necessitis.
Descobreix-ne més detalls
Calcula tu mateix la teva assegurança si ets client o deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.
Recorda que pots canviar la modalitat de la teva assegurança sense esperar a la data de venciment.
Et pot interessar
FAQs
Què és la prima d'una assegurança i com es calcula?
FAQs
Què és el valor venal i com es calcula?
Descobreix-ho
FAQs
Què és la prima d'una assegurança i com es calcula?