QUÈ M’OFEREIX?

PREGUNTES FREQÜENTS

Una assegurança còmoda per a la protecció de la teva llar

Et presentem la nova Assegurança La meva llar Santander en la modalitat Ampliada, per a propietaris d'un segon habitatge. Tenim la solució ideal per a tots aquells que tenen un segon habitatge i que el volen protegir amb cobertures específiques.

Què cobreix l'Assegurança La meva llar Santander Ampliada per a propietaris d'un segon habitatge?

IMMOBLE

  • Fins al 100% en cas d'incendi, explosió, fenòmens atmosfèrics i danys elèctrics.
  • Danys estètics fins a 1.500 €/sinistre.
  • Danys per aigua o canonades amb danys o sense, inclou desembús fins a 300 € per part i màxim una intervenció l'any.
  • Inhabitabilitat de l'habitatge fins a 3.000 € per sinistre + fins a 950 € en dietes i bugaderia.

BÉNS

  • Ruptura de vidres, miralls, sanitaris, vitroceràmiques i marbres.
  • Fins al 100% en danys elèctrics a aparells.
  • Ruptura i desperfectes per robatori dins de l'habitatge amb substitució de panys.
  • Robatori i furt fora de la llar fins a 200 € per sinistre. En cas d'atracament, fins a 1.200 €.
  • Danys a vehicles o embarcacions al garatge fins a 15.000 €.

COBERTURES ADDICIONALS

  • Protecció legal: responsabilitat civil fins a 300.000 € per sinistre l'any, a Espanya, i defensa jurídica fins a 6.000 €.
  • Serveis: 2 serveis de bricolatge a la llar i assistència informàtica.
  • Fins al 100% de cobertura en actes vandàlics.

DEMANAR PRESSUPOST GRATIS


I, a més, inclou la Garantia La meva llar Santander Ampliada:

  • Garantia d'un any en totes les reparacions realitzades per la companyia1.
  • Garantia de cobertura del 100% del dany amb el Compromís de capitals2.
  • Compromís de qualitat en cas d'urgència3.
  • En cas d'urgència, enviament d'un professional abans de 3 hores.
  • Avaluació de danys 24 hores.
  • Planificació de la reparació abans de 48 hores.
  • Inici de la reparació abans de 72 hores.

CONTRACTAR



Si encara no us heu decidit i voleu conèixer totes les cobertures de la resta de modalitats de la gamma, utilitzeu el nostre comparador de cobertures.

Descobreix-ne més detalls

Calcula tu mateix la teva assegurança si ets client o deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

Preguntes Freqüents

Què són el continent i el contingut en les assegurances de la llar? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Es denomina continent a tots els elements constructius i estructurals d’un habitatge, tant les parets, les sostres, els terres o les instal·lacions com la calefacció, l’aigua o l’electricitat, entre d’altres.

Per saber amb exactitud què és el continent, hem de tenir en compte que es tracta de tots els materials que formen part de la construcció d’un habitatge; així, podem distingir entre:

  • La construcció principal i les seves instal·lacions fixes d’aigua, gas, electricitat, telèfon, energia solar, calefacció (calderes, escalfadors i radiadors) i refrigeració, sistemes d’alarma i instal·lacions de domòtica.
  • Tots els elements que se suposa que formen la part estructural de l’habitatge: parets, teulades, terres, paviments, endolls, etc.
  • Els elements fixos de decoració adherits a terres, sostres i/o parets, com ara pintures, papers, teles, moquetes o parquet.

En canvi, el contingut està format per les sumes assegurades declarades com a mobiliari, objectes de valor especial i joies fora i dins de caixa forta.

Cal ser client de Banco Santander per contractar una assegurança de llar? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Sí, l’assegurança Mi Hogar Santander és una assegurança exclusiva per a clients de Banco Santander.

Puc estar assegurat si soc només llogater? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Per descomptat, és possible contractar una pòlissa de llar si ets llogater.

A fi de donar cobertura a petits sinistres que afecten el continent sense necessitat de recórrer al propietari, s’ofereix a les persones assegurades llogateres que contractin únicament capital de mobiliari, una cobertura de continent a primer risc de fins a 3.000 euros1.

He causat danys al meu veí i no li vull causar més molèsties Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

En 24 hores des que et posis en contacte amb el Servei d’Assistència, tindràs un professional a casa teva per avaluar els danys. En cas d’incidències urgents, tindràs un professional a casa teva dins de les 3 hores següents a la teva trucada.

Quina diferència hi ha entre el robatori, l’atracament i el furt? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

  • El robatori és l’apropiació indeguda mitjançant actes que impliquen força o violència en les coses.
  • L’atracament és l’apropiació indeguda mitjançant actes que impliquen força o intimidació en les persones.
  • El furt és l’apropiació indeguda mitjançant actes que no impliquen força o intimidació en les coses ni en les persones.

En cas de sinistre, cal presentar la denúncia davant de la policia detallant els objectes sostrets i el seu valor.

Quina superfície de l’habitatge he d’incloure en la pòlissa per estar correctament assegurat? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

S’ha d’assegurar la superfície construïda de l’habitatge, el garatge i el traster.

La companyia asseguradora t’ajudarà obtenint, a través de l’adreça, la informació directament del cadastre. Si no existís o fos impossible obtenir-la, l’hauries de facilitar incloent-hi totes les superfícies que puguin formar part del continent desglossades entre habitatge, garatge i traster. Per a això, has de tenir en compte que no s’asseguren metres quadrats útils (és a dir, la superfície “trepitjables” de l’habitatge, inclosos els armaris), sinó metres quadrats construïts (superfície útil més superfícies “no trepitjables”, envans, pilars, etc.).

Com s’ha d’actuar en cas de sinistre? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Posa’t en contacte amb el Servei d’Assistència al 91 343 58 70. Informa del contratemps que s’ha produït a la teva llar i s’encarregaran d’enviar el personal que necessitis.

Descobreix-ne més detalls

Calcula tu mateix la teva assegurança si ets client o deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

Preguntes freqüents

    Què són el continent i el contingut en les assegurances de la llar? Cal ser client de Banco Santander per contractar una assegurança de llar?

Recorda que pots canviar la modalitat de la teva assegurança sense esperar a la data de venciment.

Assegurança Protecció Llar Flexible

Et pot interessar

×
${loading}
×