Què m'ofereix?

PREGUNTES FREQÜENTS

Una assegurança còmoda per a la protecció de la teva llar

Et presentem la nova Assegurança La meva llar Santander en la modalitat Ampliada, per a propietaris. Si busques afegir més comoditat i tranquil·litat per a la teva llar, aquesta modalitat inclou totes les garanties de la modalitat La meva llar Santander Essencial, amb cobertures addicionals.

Què cobreix l'Assegurança La meva llar Santander Ampliada per a propietaris?

IMMOBLE

  • Fins al 100% en cas d'incendi, explosió, fenòmens atmosfèrics i danys elèctrics.
  • Danys estètics fins a 1.500 €/sinistre.
  • Danys per aigua o canonades amb danys o sense, inclou desembús fins a 300 € per part i màxim una intervenció l'any.
  • Inhabitabilitat de l'habitatge fins a 3.000 € per sinistre + fins a 950 € en dietes i bugaderia.

BÉNS

  • Ruptura de vidres, miralls, sanitaris, vitroceràmiques i marbres.
  • Fins al 100% en danys elèctrics a aparells.
  • Ruptura i desperfectes per robatori dins de l'habitatge amb substitució de panys.
  • Robatori i furt fora de la llar fins a 200 € per sinistre. En cas d'atracament, fins a 1.200 €.
  • Danys a vehicles o embarcacions al garatge fins a 15.000 €.

COBERTURES ADDICIONALS

  • Protecció legal: responsabilitat civil fins a 300.000 € per sinistre l'any, a Espanya, i defensa jurídica fins a 6.000 €.
  • Serveis: 2 serveis de bricolatge a la llar i assistència informàtica.
  • Fins al 100% de cobertura en actes vandàlics.

DEMANAR PRESSUPOST GRATIS


I, a més, inclou la Garantia La meva llar Santander Ampliada:

  • Garantia d'un any en totes les reparacions realitzades per la companyia1.
  • Garantia de cobertura del 100% del dany amb el Compromís de capitals2.
  • Compromís de qualitat en cas d'urgència3.
  • En cas d'urgència, enviament d'un professional abans de 3 hores.
  • Avaluació de danys 24 hores.
  • Planificació de la reparació abans de 48 hores.
  • Inici de la reparació abans de 72 hores.

CONTRACTAR



Si encara no us heu decidit i voleu conèixer totes les cobertures de la resta de modalitats de la gamma, utilitzeu el nostre comparador de cobertures.

Descobreix-ne més detalls

Calcula tu mateix la teva assegurança si ets client o deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

CALCULA L’ASSEGURANÇA

 

ET TRUQUEM

 

Si tens algun dubte o vols saber més, telefona'ns al

912 712 367

Preguntes Freqüents

Què són el continent i el contingut en les assegurances de la llar? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Es denomina continent a tots els elements constructius i estructurals d’un habitatge, tant les parets, les sostres, els terres o les instal·lacions com la calefacció, l’aigua o l’electricitat, entre d’altres.

Per saber amb exactitud què és el continent, hem de tenir en compte que es tracta de tots els materials que formen part de la construcció d’un habitatge; així, podem distingir entre:

  • La construcció principal i les seves instal·lacions fixes d’aigua, gas, electricitat, telèfon, energia solar, calefacció (calderes, escalfadors i radiadors) i refrigeració, sistemes d’alarma i instal·lacions de domòtica.
  • Tots els elements que se suposa que formen la part estructural de l’habitatge: parets, teulades, terres, paviments, endolls, etc.
  • Els elements fixos de decoració adherits a terres, sostres i/o parets, com ara pintures, papers, teles, moquetes o parquet.

En canvi, el contingut està format per les sumes assegurades declarades com a mobiliari, objectes de valor especial i joies fora i dins de caixa forta.

Cal ser client de Banco Santander per contractar una assegurança de llar? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Sí, l’assegurança Mi Hogar Santander és una assegurança exclusiva per a clients de Banco Santander.

Puc estar assegurat si soc només llogater? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Per descomptat, és possible contractar una pòlissa de llar si ets llogater.

A fi de donar cobertura a petits sinistres que afecten el continent sense necessitat de recórrer al propietari, s’ofereix a les persones assegurades llogateres que contractin únicament capital de mobiliari, una cobertura de continent a primer risc de fins a 3.000 euros1.

He causat danys al meu veí i no li vull causar més molèsties Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

En 24 hores des que et posis en contacte amb el Servei d’Assistència, tindràs un professional a casa teva per avaluar els danys. En cas d’incidències urgents, tindràs un professional a casa teva dins de les 3 hores següents a la teva trucada.

Quina diferència hi ha entre el robatori, l’atracament i el furt? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

  • El robatori és l’apropiació indeguda mitjançant actes que impliquen força o violència en les coses.
  • L’atracament és l’apropiació indeguda mitjançant actes que impliquen força o intimidació en les persones.
  • El furt és l’apropiació indeguda mitjançant actes que no impliquen força o intimidació en les coses ni en les persones.

En cas de sinistre, cal presentar la denúncia davant de la policia detallant els objectes sostrets i el seu valor.

Quina superfície de l’habitatge he d’incloure en la pòlissa per estar correctament assegurat? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

S’ha d’assegurar la superfície construïda de l’habitatge, el garatge i el traster.

La companyia asseguradora t’ajudarà obtenint, a través de l’adreça, la informació directament del cadastre. Si no existís o fos impossible obtenir-la, l’hauries de facilitar incloent-hi totes les superfícies que puguin formar part del continent desglossades entre habitatge, garatge i traster. Per a això, has de tenir en compte que no s’asseguren metres quadrats útils (és a dir, la superfície “trepitjables” de l’habitatge, inclosos els armaris), sinó metres quadrats construïts (superfície útil més superfícies “no trepitjables”, envans, pilars, etc.).

Com s’ha d’actuar en cas de sinistre? Icon / PlusCreated with Sketch.Icon / minusCreated with Sketch.

Posa’t en contacte amb el Servei d’Assistència al 91 343 58 70. Informa del contratemps que s’ha produït a la teva llar i s’encarregaran d’enviar el personal que necessitis.

Descobreix-ne més detalls

Calcula tu mateix la teva assegurança si ets client o deixa’ns les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

CALCULA L’ASSEGURANÇA

 

ET TRUQUEM

 

Si tens algun dubte o vols saber més, telefona'ns al

912 712 367

Preguntes freqüents

    Què són el continent i el contingut en les assegurances de la llar? Cal ser client de Banco Santander per contractar una assegurança de llar?

Et pot interessar

×
${loading}
×